Zeurderig gevoel in mijn knieën, trekt door..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Zeurderig gevoel in mijn knieën, trekt door..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 22:26

Ja.. Misschien een onduidelijke titel, maar ik zou het uitleggen.
Ik loop al een hele tijd met 'vervelende' knieën.
Laat ik eerst eens terug gaan naar zo'n jaar geleden.
Ik kreeg last van mijn rechter knie, daar bleek vocht in te zitten. Eerst geprobeerd zelf op te lossen. Mijn vader heeft ooit een ingescheurde knieband gehad en had daarvoor een soort elastische band om zijn knie. Die hebben wij nog steeds dus die eerst een week om gehad. Het ging niet weg dus naar de dokter geweest die me doorverwees naar de fisio. Daar oefeningen mee gekregen en toen was het vocht weg. Een tijdje later, weer vocht in mijn rechter knie. Ik zou een te korte spier hebben die vanuit mijn bovenbeen naar mijn knie loopt, en weer verbonden staat met mijn kuitspier. Weer oefeningen doen, en die moest ik thuis ook doen. Vervolgens een soort tape erop gehad dat er voor zorgde dat mijn knie in beweging bleef. Weer het vocht weg. Ik doe nog altijd de oefeningen, maar weer wat later liep ik met 2 knieën met vocht. En dit ging vanzelf ook weer weg. Nu heb ik de laatste tijd, vaak pijnsteken in mijn knieën. Als ik iets te lang zit zak ik door mijn knieën heen en zijn ze stijf.. Ik heb net denk ik een half uurtje gezeten, en toen begon het weer. Pijn in mijn knieën dat overgaat in een zeurderig gevoel. Dat gevoel begon in mijn rechter knie, en vervolgens ook de linker.. Nu voel ik dus in mijn linker been een zeurderig gevoel dat van mijn knie tot vlak onder mijn heup door trekt. En nu ik dit typ ook mijn linker onderrug...

Is er iemand die hier ook last van heeft (gehad), en die mij wat tips kan geven..? Als het aanhoud maak ik van de week ook gewoon een afspraak bij de dokter...
Iemand die weet wat dit is?