Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
melody7 schreef:Ik heb ook een gelijk iets, sinds vorig jaar december 2011 zit het gewoon niet goed meer door een val in mijn rug, en sinds december 2012 is het gewoon echt fout gegaan door een zijsprong (allebei met paardrijden dus) Sindsdien rij ik bijna niet meer, ben vaak echt gewoon duizelig van de pijn en toen hebben we een paar weken geleden pas röntgen foto's laten maken (Ofja, ik ben toen pas naar de dokter geweest, omdat er iets uit mijn nek leek te steken) maar er was niks mis, ik heb nu wel ceaser therapie, en dat is echt aan te raden! Ik loop heel erg scheef, ingezakt en strek mijn knieën door, dit alles maakt het dus gewoon dat ik zoveel pijn heb, en ik heb nu allerlei oefeningen om mijn houding te verbeteren, en binnen een week was er al heel veel verschil, en nu heb ik vandaag voor het eerst weer langer gereden en dat ging goed! Dus misschien kun je ook daarvoor kijken?
edit; ik heb overigens heel vaak gewoon weken achter elkaar paracetamol doorgeslikt, nu gelukkig niet meer zoveel:)
liefpaardjee schreef:melody7 schreef:Ik heb ook een gelijk iets, sinds vorig jaar december 2011 zit het gewoon niet goed meer door een val in mijn rug, en sinds december 2012 is het gewoon echt fout gegaan door een zijsprong (allebei met paardrijden dus) Sindsdien rij ik bijna niet meer, ben vaak echt gewoon duizelig van de pijn en toen hebben we een paar weken geleden pas röntgen foto's laten maken (Ofja, ik ben toen pas naar de dokter geweest, omdat er iets uit mijn nek leek te steken) maar er was niks mis, ik heb nu wel ceaser therapie, en dat is echt aan te raden! Ik loop heel erg scheef, ingezakt en strek mijn knieën door, dit alles maakt het dus gewoon dat ik zoveel pijn heb, en ik heb nu allerlei oefeningen om mijn houding te verbeteren, en binnen een week was er al heel veel verschil, en nu heb ik vandaag voor het eerst weer langer gereden en dat ging goed! Dus misschien kun je ook daarvoor kijken?
edit; ik heb overigens heel vaak gewoon weken achter elkaar paracetamol doorgeslikt, nu gelukkig niet meer zoveel:)
helaas merk ik met paracetamol helemaal geen verschil, met ibuprofen voel ik nog een beetje verschil
en zit het meer in je onderrug, of meer boven? liefpaardjee schreef:melody7 schreef:Ik heb ook een gelijk iets, sinds vorig jaar december 2011 zit het gewoon niet goed meer door een val in mijn rug, en sinds december 2012 is het gewoon echt fout gegaan door een zijsprong (allebei met paardrijden dus) Sindsdien rij ik bijna niet meer, ben vaak echt gewoon duizelig van de pijn en toen hebben we een paar weken geleden pas röntgen foto's laten maken (Ofja, ik ben toen pas naar de dokter geweest, omdat er iets uit mijn nek leek te steken) maar er was niks mis, ik heb nu wel ceaser therapie, en dat is echt aan te raden! Ik loop heel erg scheef, ingezakt en strek mijn knieën door, dit alles maakt het dus gewoon dat ik zoveel pijn heb, en ik heb nu allerlei oefeningen om mijn houding te verbeteren, en binnen een week was er al heel veel verschil, en nu heb ik vandaag voor het eerst weer langer gereden en dat ging goed! Dus misschien kun je ook daarvoor kijken?
helaas merk ik met paracetamol helemaal geen verschil, met ibuprofen voel ik nog een beetje verschil
tegen de rug & nekpijn hielp het bij mij ook niks, maar wel tegen de hoofdpijn die ik ervan kreeg, dus was toch al ietsen zit het meer in je onderrug, of meer boven?
melody7 schreef:liefpaardjee schreef:
tegen de rug & nekpijn hielp het bij mij ook niks, maar wel tegen de hoofdpijn die ik ervan kreeg, dus was toch al ietsen zit het meer in je onderrug, of meer boven?
liefpaardjee schreef:melody7 schreef:Ik heb ook een gelijk iets, sinds vorig jaar december 2011 zit het gewoon niet goed meer door een val in mijn rug, en sinds december 2012 is het gewoon echt fout gegaan door een zijsprong (allebei met paardrijden dus) Sindsdien rij ik bijna niet meer, ben vaak echt gewoon duizelig van de pijn en toen hebben we een paar weken geleden pas röntgen foto's laten maken (Ofja, ik ben toen pas naar de dokter geweest, omdat er iets uit mijn nek leek te steken) maar er was niks mis, ik heb nu wel ceaser therapie, en dat is echt aan te raden! Ik loop heel erg scheef, ingezakt en strek mijn knieën door, dit alles maakt het dus gewoon dat ik zoveel pijn heb, en ik heb nu allerlei oefeningen om mijn houding te verbeteren, en binnen een week was er al heel veel verschil, en nu heb ik vandaag voor het eerst weer langer gereden en dat ging goed! Dus misschien kun je ook daarvoor kijken?
edit: hier heb ik ook veel last van(knieën overstrekken en heup uitduwen
liefpaardjee schreef:ik kreeg net een pb met dat het ook kan zijn omdat je stuitje naar binnen is gaan staan door de val
ik heb dus net even gevoeld en ik voel wel dat hij naar binnen staat
k begin nu ook te twijfelen over mijn fisio of ze wel goed zit, nu ik dit allemaal lees
liefpaardjee"
[quote="liefpaardjee schreef:melody7 schreef:Ik heb ook een gelijk iets, sinds vorig jaar december 2011 zit het gewoon niet goed meer door een val in mijn rug, en sinds december 2012 is het gewoon echt fout gegaan door een zijsprong (allebei met paardrijden dus) Sindsdien rij ik bijna niet meer, ben vaak echt gewoon duizelig van de pijn en toen hebben we een paar weken geleden pas röntgen foto's laten maken (Ofja, ik ben toen pas naar de dokter geweest, omdat er iets uit mijn nek leek te steken) maar er was niks mis, ik heb nu wel ceaser therapie, en dat is echt aan te raden! Ik loop heel erg scheef, ingezakt en strek mijn knieën door, dit alles maakt het dus gewoon dat ik zoveel pijn heb, en ik heb nu allerlei oefeningen om mijn houding te verbeteren, en binnen een week was er al heel veel verschil, en nu heb ik vandaag voor het eerst weer langer gereden en dat ging goed! Dus misschien kun je ook daarvoor kijken?
)
xBerber schreef:liefpaardjee schreef:ik kreeg net een pb met dat het ook kan zijn omdat je stuitje naar binnen is gaan staan door de val
ik heb dus net even gevoeld en ik voel wel dat hij naar binnen staat
k begin nu ook te twijfelen over mijn fisio of ze wel goed zit, nu ik dit allemaal lees
Zoals ik al zei, kan heel goed zo zijn. Mijn huisarts vroeg namelijk ook of ik last van mijn rug had toen hij wilde onderzoeken of hij scheef staat. Ik had zowieso al last van mijn rug, maar was wel erger geworden.
Alleen je fysio kan hier niks aan doen; die van mij verwees me direct naar de huisarts. Niet elke huisarts weet trouwens hoe het recht gezet kan worden.
melody7 schreef:Sodeletuut, ik slikte er meestal 3 per dag, als ik er meer zou nemen denk ik dat ze hier vrij boos worden, omdat ze bang zijn dat ik eraan verslaafd raak ofzoiets
Volgens mij kan dat niet eens, ik heb namelijk een paar weken lang 8 paracetamol en 3 ibu 600 op een dag geslikt, en kon zonder problemen afbouwen en stoppen. 
liefpaardjee"[/quote]
[quote="liefpaardjee schreef:melody7 schreef:Ik heb ook een gelijk iets, sinds vorig jaar december 2011 zit het gewoon niet goed meer door een val in mijn rug, en sinds december 2012 is het gewoon echt fout gegaan door een zijsprong (allebei met paardrijden dus) Sindsdien rij ik bijna niet meer, ben vaak echt gewoon duizelig van de pijn en toen hebben we een paar weken geleden pas röntgen foto's laten maken (Ofja, ik ben toen pas naar de dokter geweest, omdat er iets uit mijn nek leek te steken) maar er was niks mis, ik heb nu wel ceaser therapie, en dat is echt aan te raden! Ik loop heel erg scheef, ingezakt en strek mijn knieën door, dit alles maakt het dus gewoon dat ik zoveel pijn heb, en ik heb nu allerlei oefeningen om mijn houding te verbeteren, en binnen een week was er al heel veel verschil, en nu heb ik vandaag voor het eerst weer langer gereden en dat ging goed! Dus misschien kun je ook daarvoor kijken?
edit: hier heb ik ook veel last van(knieën overstrekken en heup uitduwen
(oja, bij mijn röntgefoto is er niks uitgekomen, in mijn nek steekt wel iets meer uit dan gemiddeld maar toch binnen de normen) Sodeletuut schreef:melody7 schreef:Sodeletuut, ik slikte er meestal 3 per dag, als ik er meer zou nemen denk ik dat ze hier vrij boos worden, omdat ze bang zijn dat ik eraan verslaafd raak ofzoiets
HmmmVolgens mij kan dat niet eens, ik heb namelijk een paar weken lang 8 paracetamol en 3 ibu 600 op een dag geslikt, en kon zonder problemen afbouwen en stoppen.
Maar is een röntgenfoto laten maken geen optie?
Sodeletuut schreef:liefpaardjee schreef:ik zal nog wel een keer na vragen bij de huisart of hij me een verwijzing kan geven,
k weet blindelings als de ronten afdeling van het ziekenhuis te vinden door meerdere kneuzingen of uit de kom
Ik hoop het.. Vind het te zot voor woorden dat je voor zoiets niet op de foto mag..