Vast iedereen kent het gevoel wel, je telefoonbotje stoten.
Iets meer dan een jaar geleden heb ik mijn telefoonbotje hard gestoten. Ik kwam met mijn elleboog boven op het 'dunne' randje van de verwarming (sommige hebben dit). Even vloeken en ik ging weer door waar ik mee bezig was. Na 6 weken had ik nog last van mijn telefoonbotje en bedacht dat ik maar eens langs de HA moest gaan. Er werd mij geadviseerd om over 4 weken terug te komen als de pijn niet weg was. Maar je kent het vast wel je bent te 'lui' om weer terug te gaan naar de HA, omdat je denkt dat ze er toch niks meer aan kunnen doen.
Maar...
Nu meer dan een jaar later, is de pijn in mijn elleboog nog steeds niet voor 100% verdwenen. Denk aan: Soms minder kracht vanuit mijn elleboog in mijn 'onder'arm, een stekende/zeurende pijn soms opeens en soms na of tijdens het tillen van iets zwaars.
Ik zit er al een tijdje over te denken om toch maar eens terug te gaan naar de HA, maar dan denk ik wat kunnen ze er nu nog aan doen of vinden.
Wat zouden jullie doen of wie heeft met zoiets ervaring?
Rebel_Jits
Geplaatst: 04-03-13 13:36
Fysiotherapie kan een optie zijn voor je. Daar wordt ook gewerkt met zenuwschade, krachtsverlies, pijnklachten.. Het is waarschijnlijk de kortste weg als je eerst langs de HA gaat, omdat de fysiotherapeut je zal doorverwijzen naar hem na het onderzoek ivm zogenaamde 'rode vlaggen'.
Zoals ik het lees, kan het een overbelasting zijn (tenniselleboog, golferselleboog), maar ook zenuwschade. Dat eerste is makkelijker te behandelen dan het laatste. Even langs de HA dus voor een verwijzing
Ik zou je als fysio geloof ik eerst weer terug sturen naar de huisarts. Lijkt mij dat je bij de neuroloog inderdaad beter af bent voor uitgebreid onderzoek. Ben benieuwd wat eruit komt!