Al 2 maanden nekpijn.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

plotie

Al 2 maanden nekpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 10:23

Hoi Bokkers,
Zoals de titel het al zegt, ik heb al twee maand last van mijn nek.
Er is niet echt iets gebeurd waardoor de pijn opgekomen is. Het is er gewoon elke dag, kan wel verschillen kwa pijn maar het is nooit echt weg.
Ben twee keer naar de huisarts geweest, en 6 maal bij de osteopaat.
Als ik mijn hoofd opzij draai of kantel voelt het als een stekende pijn of iets dat trekt net onder mijn schedel eigelijk.
'S nachts heb ik er ook last van waardoor ik dus bijna elke ochtend met hoofdpijn opsta.
Er staat 9 maart een mri- scan gepland dus laat die dag maar snel komen.
Wou gewoon even weten of iemand dit herkent want dit begint echt vervelend te worden.
Groetjes
Plotie :)

Armaris

Re: Al 2 maanden nekpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:13

Ik heb vorig jaar last gekregen in mijn nek omdat ik onze hond verkeerd optilde van de grond.
Heb er maanden last van gehad, ettelijke pijnstillers geslikt en ik was heel goed geholpen met een Boekweit kussen, nu nog trouwens.

plotie

Re: Al 2 maanden nekpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 08:18

Heb je dan ook een scan laten uitvoeren of iets anders om meer te weten te komen? Was er dan ook iets op te zien?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:39

plotie schreef:
Heb je dan ook een scan laten uitvoeren of iets anders om meer te weten te komen? Was er dan ook iets op te zien?

Nee de HA voelde aan mijn spieren dat ik vast zat. Vooral spierontspanners nemen en geduld hebben was de boodschap