Niet kunnen zitten op knie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Niet kunnen zitten op knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 21:34

Bokkeres :wave:
Afgelopen november heb ik een klein scooterongelukje gehad. hierdoor ben ik toendertijd op mijn knie gehad. Mee naar de huisarts geweest en die constateerde een kneuzing. Koelen en de eerste dagen beetje ontzien. Alles prima, kon dezelfde week gewoon weer lopen en paardrijden en alles.

Echter kan ik nu nog steeds(na ruim 4 maanden) niet op mijn knie zitten. Tenminste, het kan zolang ik dan maar mijn gewicht op de ander houd. Wat denken jullie? Zal ik daar nog mee naar de dokter moeten? Of trekt dat nog weg? Iemand enig idee wat het kan zijn?

:*

MerleSimone

Re: Niet kunnen zitten op knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:39

Met mijn enkel heb ik hetzelfde probleem gehad, heb ook ongeveer 3/4 maanden geen hakken aan gekund omdat ik hem op die manier niet kon buigen en paardrijden deed ook pijn. Heb nu (half jaar later) nog steeds af en toe een vaag pijnlijk gevoel als ik mijn enkel naar buiten draai.

Is je knie nog dik? Heb je er met andere dingen nog last van? Het kan natuurlijk zo zijn dat je spieren in en om je knie nog erg gevoelig zijn. Mijn enkel is natuurlijk wat anders dan een knie, maar op je knie zitten is natuurlijk wel een 'extreme' buiging waardoor ik een pijnreactie nog wel zou kunnen begrijpen.

Persoonlijk zou ik het nog even afwachten, maar ik ben niet iemand die zomaar naar de dokter gaat haha :P
Mocht je met andere bewegingen nog wel pijn ervaren zou ik wél even naar een huisarts gaan.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 21:41

Ik ook niet maar mijn moeder zegt dat ik het eventueel altijd kan doen _O- maarja..

Knie is verder niet dik, wel blauwe plekken maar 9 van de 10 x stoot ik mij ergens aan en weet ik 15 minuten later niet meer waar ook alweer die blauwe plekken vandaar kwamen :')

Als ik mijn vingers met druk erover heen ga, voel ik het echter wel. en dan bedoel ik niet van 'oh ik voel het' maar echt een niet fijne tinteling zegmaar. Snap je het := ?

Niikiit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:42

Ik heb precies hetzelfde! Ik heb bijna een jaar er niet op kunnen zitten, inmiddels ben ik 2 jaar verder na mijn scooterongelukje, maar heb dus bijna geen gevoel in mijn knie tenzij ik hem stoot of erop zit dus. Dan gaat het heel pijnlijk tintelen en zelfs jeuken. Ik ben er meerdere malen voor naar de dokter geweest, maar die zegt iedere keer weer dat het tijd heeft te herstellen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 21:44

JA dat heb ik dus ook! maar nog wel gevoel in mijn knie :')

Niikiit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:45

Celiien schreef:
JA dat heb ik dus ook! maar nog wel gevoel in mijn knie :')

Ja had ik ook in het begin ja :P Weliswaar een naar gevoel... Hahaha, maar het kan dus heeeeeeel lang duren ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:48

Wellicht zijn je kniebanden beurs... weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Je kniebanden hebben de klap opgevangen en nu moeten ze herstellen. Ik heb het al zolang ik weet, ben een aantal keren op mijn beide knieën terecht gekomen.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:52

Ik ben eind november aan mij knie geopereerd. Daardoor waren de banden allemaal oprekt. Ik kan ook nu nog steeds niet op mijn knie zitten en hem helemaal buigen en strekken. Dat tintelen ken ik ook. Allemaal door kneuzing en oprekking van de banden en spieren.

Ik heb trouwens verder helemaal geen last meer alleen die banden blijven irriteren