Even wat uitleg:
Ik heb 29 Januari een spiraal laten plaatsen. Ik vond het echt een peace of cake! Het was even tanden bijten maar verder alles goed verlopen.
Nu heb ik de hele week 's avonds al wat buikpijn, maar niet ernstig, gewoon wat buikpijn wat ik wel vaker heb als ik vermoeid ben. Nu kreeg ik afgelopen zaterdagnacht ontzettende buikkrampen, niet gek, aangezien ik 's zondags ongesteld moest worden. Ik ben het ook netjes geworden, het was een druppel en daarna over. Ik helemaal blij
Zondagavond is de ellende begonnen, ik kreeg vreselijke buikpijn vooral rechtsonderin maar toch maar gewoon naar bed gegaan en niks aan de hand. Ik ben om 02.30 wakker geworden en sindsdien geen oog meer dicht gedaan. Ik weet de buikpijn aan mijn ongesteldheid, dus aleve feminax gepakt en terug mijn bed in maar de klachten bleven aan. Ondertussen om 04.30 nog een paracetamol en ibuprofen gepakt. Om 06.30 opgestaan, werk gebeld dat ik het echt niet ging redden en op de bank gaan zitten, ik kon nog amper lopen van de pijn in mijn buik. Kruik erbij en gewoon uitzingen dacht ik bij mezelf. Echt bleef de pijn aanhouden en mijn moeder vertrouwde het niet dus toch maar een ritje naar de HA. Om 09.30 zat ik op de EHBO aangezien de huisarts me verdacht van een acute blindendarmontsteking, daar bloed geprikt, urine ingeleverd en het hele riedeltje. Bij de huisarts zat ik op 37 graden en ondertussen op de EHBO zat ik al op 37.9 dus blindedarm was zeer aannemelijk. Maar blijkbaar toch niet....Onstekingswaarden waren goed dus het kon het volgens de arts eigenlijk al niet zijn. Voor de zekerheid toch maar een echo van gehele buik. Alles werd goedgekeurd, niks afwijkends te zien. Goed nieuws maar ook slecht nieuws natuurlijk aangezien ik nog steeds ontzettend buikpijn had ondanks de vele pijnstillers. Toch nog maar doorgestuurd naar de gyneacoloog voor inwendige echo want het kon toch van de spiraal komen en een verkrampte baarmoeder. Dat was ook allemaal goed, schone baarmoeder, schone eierstokken en eileiders en ze had zelden zo'n verschil gezien tussen de eerste en tweede echo. Alles was heel netjes
Dus dan krijg je diclofinac en dan moet je het thuis maar zien. Wanneer ik koorts kreeg moest ik maar terug komen en anders maar terug naar de huisarts.Vanmorgen opgestaan, ik dacht dat het wel ging, gelukkig goed geslapen. Maar na tien minuten begon het alweer, nou een diclofinac gepakt en toch maar weer rustig aan doen. Ja niet dus. Het werd maar erger en erger dus na twee uur nog maar een diclofinac gepakt. Uiteindelijk om 12.00 toch maar de HA weer gebeld voor zwaardere pijnstilling aangezien dit niet uit te houden was. Ik moest met spoed komen, gingen ze ontstekingwaarden e.d prikken en als die niet goed waren moest ik terug naar de EHBO. Nou goed en wel, jullie raden het vast... Ontstekingswaarden waren prima, zelfs met de helft afgenomen vergeleken met gisteren. Dus heb Tramadol gekregen, een soort van morfine en nu is het wel uit te houden. Ik mag er vandaag nog maar een en ik moet zeggen die vreselijke pijn zit er weer aan te komen. Ik heb vanmiddag heerlijk gelegen en genoten van eindelijk even pijnloos zijn... Maar niet dus. Ik ga morgen als het niet weg is nog maar eens opnieuw de HA bellen alleen van hem moest ik eerst eigenlijk 3 dagen de pijnstillers op peil laten komen in mijn lijf en zien hoe het dan is.
Sorry voor mijn lange verhaal, maar heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Of dezelfde klachten heeft/ heeft gehad?
Ik ben een beetje ten einde raad. Bedankt voor het lezen!
? Veel beterschap!