statisch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jilletje

statisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 16:14

Helluuuup!!!!
Ik ben extreem statisch, echt........
Ik word de hele dag geelectrocuteerd ^)
En het begind een beetje frustrerend te raken!
Net nog, aardappels gekookt om ze straks te bakken......wil de even voelen of ze afgekoeld zijn......patssss 8)7
Gewoon een schok van een aardappel!!!!

Daantjee12

Re: statisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:16

Enjoy the club :')

Ik lees even mee. Van een aardappel nog niet gehad. Wel met ophangen van mn jas aan de kapstok, deuren etc :')

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:17

Oh ja, herkenbaar! En je zou denken dat het komt omdat het nu bij jullie vriest he??
Maar hier, in zuid/west Portugal, vriest het nauwelijks of zelden!
En ik heb het soms ook zo erg. Vooral de autodeur....

Dat van een aardappel ken ik ook niet?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 16:19

Moet je na gaan hoe statisch ik ben :')

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:20

halleuuu,

bij mij staan mijn haren de halve dag omhoog,
wil ik ze naar beneden strijken

*KNETTERKNETTER*

;(

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:17

Lotgenoten *\o/*

Ik weet bij mij waar het aan ligt!
De combinatie van mijn schoenen en een stoffen stoel!
Als ik met schoenen aan heb gezeten op een stoffen stoel dan laat ik de vonken van de muren afspringen :D .
Doe ik mijn schoenen uit of zet ik mij op een leren/plastieken stoel, geen last.
Voor mijn haren heb ik twee weken geleden een borstel van mijn moeder gekregen die speciaal voor statisch haar is.
Wat een veràdeming :D .

De autodeur is trouwens erg makkelijk op te lossen:
1)doe je portier open
2) houdt met een hand het dak van je auto vast terwijl je voeten nog gewoon op de autogrond rusten
3) terwijl je het dak blijft vasthouden, neem je je voeten van de autogrond en zet ze buiten op de grond neer. Pas als je met minstens een voet buiten staat laat je het dak los.

Succes gegarandeerd :j .

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:28

Ik knetter ook heel de dag door, durf m'n afspraken bijna geen hand te geven...
En dat komt heel raar over, hand vooruit en bijna weer wegtrekken, want ik krijg echt behoorlijke opdonders.

M'n zoontje durf me geen kus meer te geven, want dat resulteert in een knetter tussen onze lippen.

En deuren durf ik bijna niet meer vast te pakken.

Van de week wilde ik m'n handen wassen, knetter de knetter toen ik het water raakte..

Ook ik word er panisch van!!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:31

Hier ook! En Jack (mijn paard) heeft ook een lekker statisch wintervachtje, dus ik moet oppassen met poetsen, anders springen de vonken ervan af.......
Vandaag wou ik een strootje uit zijn voorpluk halen en ik electrocuteerde hem bijna (hij keek ook heel beschuldigend :o )

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:42

Ik ben ook heel statisch de hele dag. De kinderen op mijn werk vinden het eng :P Al ze mij per ongeluk aanraken dan knetteren de vonken van me af en schrikken ze zich een ongeluk. Als ik mijn paard haar deken op of af doe krijgt mijn paard een schok, mijn hond zijn halsband afdoen na een wandeling is ook altijd leuk. Op mijn sokken over het tapijt en dan iets aanraken... In de zomer heb ik altijd ruzie met de eczeemdeken, dat kreng maakt mij en mijn pony super statisch, die tikken gaan soms echt hard. Ook leuk is de trampoline, dan willen de kinderen mij een hand geven en dan meteen een harde schok.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:41

Oh ja, een trampoline! Daar kruip ik dus ook nooooooit meer hoop na mijn ervaring afgelopen zomer _O- .
En het ergste van alles is dat ik vroeger veel minder statisch geladen was. Ik had er alleen soms last van in een turnzaal en de auto uitstappen. Maar sinds niet meer dan een jaar of twee is dat plots veranderd tot bijna genoeg stroom hebben om zelf mijn huis te verlichten :+ .

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:46

Oh ik krijg ook echt van alles een schok! Mn arme kat moet t ook vaak ontgelden :( arm ding!
Om schokken met deuren te voorkomen doe ik vaak mn hand terug in mn mouw om vervolgens de klink naar beneden te drukken.. Op school: 'mevrouw, vind u de deurklink vies?' Nee kind maar anders wordt ik nog eens geelectrocuteerd!