Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn_x schreef:Andere pil nemen? Je bent 17... kom op.![]()
Hoeveel pillen heb je al geprobeerd? Ministat heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk..
Ik heb zelf stuk of 9 verschillende gehad. Voor een spiraaltje etc vonden de gynaecologen me te jong.
Eindelijk heb ik een goede pil, de Yaz 24+4 .. nog maar 1 dag goed buikpijn en dan dag 2 en 3 heel klein beetje,
dat ik gewoon mijn ding kan doen en dan ben ik er alweer vanaf.
Amaris schreef:Heeft je moeder daarmee in te stemmen dan? Je kunt toch zelf naar de dokter, en hij heeft medisch geheim. Hoe oud ben je dan?
Doorslikken is overigens niet slecht, voel je daar nou maar niet schuldig over.
Wendy_Komen schreef:Dat de pil doorslikken slecht is, is toch echt een fabel. De makers van de pil hadden die stop week erin gedaan, zodat het natuurlijker zou lijken en men het dus sneller zou accepteren.
Normaal is bij een ongesteldheid dat het aangemaakt baarmoeder weefsel afgestoten wordt. Echter wordt er bij pil gebruik geen laag aangemaakt, en deze hoeft dus ook niet afgestoten te worden. Het kan dus geen kwaad om de pil gewoon door te slikken.
Een spiraal moet je tegenwoordig zelf betalen. Ik ben er zelf erg blij mee, maar er zijn ook veel mensen die er niet blij mee zijn. Ik weet niet hoe oud je bent, maar anders is de prikpil nog te overwegen?
Giolli schreef:vuurneon schreef:Je hoeft het toch ook niet achter de rug om te doen van moeder? Je kan toch ook gewoon zeggen; mam, ik neem nu een spiraaltje want ik kan er niet mee omgaan met die pijn; ik ben jou niet.
Zo gaat dat hier thuis helaas niet..