Drie weken geleden kreeg ik buikpijn. Vooral in de middag na het eten en het was echt een vervelende pijn. Ook erg last van rommelende darmen en de daarbij behorende winden
Echt elke dag had ik die buikpijn, heel opgebalzen pijnlijk door hele maagstreek. Toen weleens naar mijn ontlasting gekeken, maar niet echt iets bijzonders gemerkt.
Was ook niet echt aan de diaree, moest wel elke dag terwijl ik normaal niet elke dag ga.
Gister moet ik in de ochtend naar de WC en merkte ik bij mijn ontlasting flink wat bloed. Echt door mijn ontlasting heen. Ik weet wat bloed van aambeien is, want dat heb ik weleens, maar dat is dit niet.
Mijn ontlasting was ook erg donker.
Nu net was het minder, maar er was wel weer bloed bij mijn ontlasting.
Nu is het gekke, ik heb eigenlijk vanaf maandag geen buikpijn meer. Heb drie weken buikpijn gehad en sinds maandag niet meer en nu heb ik bloed bij mijn ontlasting.
Ik ga zowieso maandag de dokter bellen en langs, maar zijn er mensen die de symptomen herkennen?
Vind het zo vreemd dat ik me eindelijk beter voel en dat achter het bloed kom. Al kan dat wel een paar dagen eerder er geweest zijn.