Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

moonfish13 schreef:En ik zou zeggen afspraak maken bij een manueel/fysio.
Tenzij het te erg blijft uiteraard, dan zijn foto's wel aan te raden natuurlijk.
Maar ik vind het niet gek dat je er nu zo bij ligt/zit.
moonfish13 schreef:Nee nog niet, maar wel even laten doen.
Eerst even tot rust laten komen uiteraard, al is even een fysio laten kijken nooit verkeerd imo.
Mag aannemen dat een fysiotherapeut/manueel wel weet wanneer het wel of niet handig is te manipuleren.
Maar ik vind het wel vreemd dat ze niet even foto's hebben gemaakt, absoluut.
Anderzijds herken ik de klachten van TS wel en weet dat stralingspijn soms niets meer betekend als een scheve wervel.
Ik heb echt eens gehad dat links compleet tintelde, en dat was echt geen beroerte.
Of mijn gezicht links of rechts, of bepaalde plekken erin, of een arm.
Ik had toen erg last van mijn rug en viel bekant uit elkaar.
dus vandaar dat ik hier adviseer even rust te nemen en maandag anders eigen huisarts te bellen. Annash schreef:moonfish13 schreef:Nee nog niet, maar wel even laten doen.
Eerst even tot rust laten komen uiteraard, al is even een fysio laten kijken nooit verkeerd imo.
Mag aannemen dat een fysiotherapeut/manueel wel weet wanneer het wel of niet handig is te manipuleren.
Maar ik vind het wel vreemd dat ze niet even foto's hebben gemaakt, absoluut.
Anderzijds herken ik de klachten van TS wel en weet dat stralingspijn soms niets meer betekend als een scheve wervel.
Ik heb echt eens gehad dat links compleet tintelde, en dat was echt geen beroerte.
Of mijn gezicht links of rechts, of bepaalde plekken erin, of een arm.
Ik had toen erg last van mijn rug en viel bekant uit elkaar.
Ene kant wel, aan de andere kant: zij hebben ook geen röntgenoogjes![]()
Je weet het soms niet. Het kan inderdaad zijn dat het een scheve wervel is o.i.d., maar ik heb verhalen gehoord dat je denktdus vandaar dat ik hier adviseer even rust te nemen en maandag anders eigen huisarts te bellen.
aan te kijken.