gister met veel angst een kies laten trekken. Helemaal toen ik ook een doek over mijn gezicht kreeg, en helemaal niks meer zag.
Waardoor ik voor mijn gevoel mijn controle verloor, dus werd een beetje erg panisch.
Iig kies was er snel uit, na 3 dubbele dosis verdoving volgens mij
Ze kregen hem maar niet verdoofd. Gebeurt helaas vaker bij mij.En pijnstilling en spoelmiddel mee gekregen. Ben ook voor het eerst in mijn leven gehecht zonder narcose
Volgens mams zou de pijn wel meevallen. Maar ik werd vanochtend wakker en krijg mijn kaken bijna niet van elkaar. En ben duidelijk aan het kwijlen geweest vannacht
want zag een opgedroogd bloed spoortje.Is dit normaal? Toen mams der kiezen heeft laten trekken (kreeg kunstgebit) kon ze andere dag alles weer. Bij mij doet de kaak zeer, als ik er op druk. Kon ik volgens mijn vriend gaan solliciteren bij de Albert heijn voor de hamsterweken. Leef ik op gepureerd voedsel en ontbijtdrank. En drinken met een rietje. En krijg nauwlijks mijn ibrufen in mijn mond.
En als ik binnenkort nog een kies moet laten trekken, dan vlieg ik mijn oude tandarts aan. Dankzij hem is mijn hele gebit verkloot. Omdat hij de gaatjes die ik had (weinig) nooit goed heeft uitgeboord. Dus ik kon poetsen wat ik wou, gaatjes groeiden mooi verder onder de vulling.
En nog een mooie foto van mijn gebit. Kunnen jullie zien hoe mooi toegetakeld ik ben:
http://2.media.hyves-static.net/1530745 ... 45673.jpeg
Geef het 2/3 dagen de tijd
, Ik heb Tramadol als pijnstilling en zelfs dat helpt niet goed
Ik had ook ff last, degene voorin minder als die van achter, achter is nu in jan gebeurt en der zit nog steeds een niet geheeld gat