Sinds zaterdag ben ik ziek, helaas ben ook ik net als zovelen getroffen door de griep. Met de griep gaat het nu wel aardig.
Alleen heb ik een rare klacht wat ik eigenlijk nog nooit eerder in mijn leven meegemaakt heb.
Ik wil eigenlijk nog niet naar de dokter.
Wil het nog even aankijken, maar als het blijft aanhouden waag ik uiteraard wel even een ritje naar de dokter.Zodra ik ga liggen en een tijdje lig en wil gaan staan dan krijg ik keiharde steken in mijn hoofd. Zo hard dat ik met mijn handen naar mijn hoofd pak en rare gezichten trek. Het gevoel hiervan kan ik echt niet omschrijven zo hard.. Hoofdpijn heb ik wel vaker, vaak doordat mijn spieren gespannen zijn. Maar dit? Nee dit heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt. Vannacht hetzelfde, ik kreeg hoofdpijn, de druk op mijn hoofd.. Nu is het als ik lig wel uit te houden, gewoon normale hoofdpijn wat iedereen weleens heeft. Maar zodra ik weer ga staan komt hij er weer goed in vallen...
Nu dacht ik eerst zelf dat dit komt omdat mijn holtes vol met slijm zitten, dat de druk in mijn hoofd gewoon teveel wordt..
Nu kan het ook komen dat ik een tijdje geleden van mijn paard ben gevallen en wellicht een lichte hersenschudding gehad heb gezien ik buiten bewust zijn geweest ben en mijn hoofd ook tegen de bakrand aangekomen is. (niemand die dat trouwens officieel bevestigd heeft). Hier heb ik misschien niet genoeg rust van genomen.. Maar het lijkt mij dat ik deze klachten dan al eerder gehad zou moeten hebben. Volgens mij was het in de maand december dat dit gebeurd was.
Iemand die deze klachten misschien herkent? Die tips heeft om de hoofdpijn zo min mogelijk te maken?
Ik probeer al stukje voor stukje uit bed te gaan, dus eerst zitten dan pas staan, maar ook op het moment dat ik ga zitten krijg ik de steken al. Ik ben daarbij verder NIET duizelig oid.
Nja.. Wilde het even van me afschrijven, bedankt voor het lezen!

Edit: Deze hoofdpijn klacht is trouwens tegelijk met de griep op komen treden.