bulten tussen boven benen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

bulten tussen boven benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:04

Hoii ik heb sinds 4 dagen heel veel rode bulten en vlekken tussen men boven benen zitten het jeukt en loopt door naar mn knie weet iemand wat dit is ?

zonnebloem18

Re: bulten tussen boven benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:11

Schuren je bovenbenen tegen elkaar als je loopt?

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:16

Als jij het zelfde hebt als ik dan is het vrij simpel op te lossen. (van die stekende rode bultjes )
Ik heb het vaak bij lang lopen (schuren) en warm weer (zweet)

Gaat op de een of andere manier irriteren.

Ik was het dan altijd voor ik naar bed ga even goed af met een washandje met lauw water en een beetje zeep (ook afspoelen natuurlijk ;) ) Daarna sudocreme of zinkzalf erop, dat kan dan de hele nacht intrekken, volgende dag is het dan zo goed als weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:02

zonnebloem18 ja, ik heb dit wel vaker als ik een hele dag heb gelopen maar dit is echt heel anders, dikke bultjes en een grote rode vlek.
Ik zie net dat ik het ook op de bovenkant van mijn voet krijg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:15

Me voet jeukt mehh

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:19

Mijn zoon had deze zomer een acute alergische reactie dat wandelde over zijn hele lichaam heen.
Was Netelroos geloof ik

http://www.netelroos.net/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:37

Mm ik zie 2 dingen waardoor netelroos kan ontstaan, veel asprines nemen wat ik dus heb gedaan, had er last van m'n beugel en veel chocolade eten.. morgen heb ik de bulten al een week.. eens even lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:40

Ik heb het ook sinds afgelopen dinsdag en ik heb sinds dinsdag erg veel asprines gehad voor mijn doen. :j Wss is dit het ook, bedankt! Maar zit er bij nestelroos ook op sommige vlekken / bulten een witte rand? het ziet er zo raar en vies uit!

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:50

wat mijn zoon had ws ook heel raar Hij heeft van iets een réactie gehad. Uiteindelijk was rij keel zo dik en op gezet dat ik naar de Notartz (woon in DLD) wilde gaan. deze was dicht dus maar naar het ziekenhuis ernaast. Daar wisten ze het ook niet (en helpen ze geen kinderen) dus ik kon met een ambulance naar een ziekenhuis 20km verderop. uiteindelijk met eigen vervoer gegaan dat was toch gemakkelijker. Maar het wandelde dus over zijn hele lichaam en trok op oude plaatsen weer weg. Hij verging ook van de jeuk. Plekken waren ook opgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 11:19

Witte rand om bulten? Zou je niet even de dokter bellen? :=

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:44

Klinkt inderdaad als netelroos. De dingen die je zegt klinken exact als wat ik zelf ook eens gehad heb als allergische reactie. Als je het zeker wilt weten toch even langs de dokter gaan.
Die kan je dan ook gelijk wat voorschrijven tegen de jeuk. :)