Een goed begin van mijn dag:

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Een goed begin van mijn dag:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 09:29

*\o/* Ooh wat ben ik trots op mezelf! *\o/*

Gisteren had ik het geweldige idee om vandaag eens een goede wandeling te maken.
Een rondje van 5 km? Doen we weleens vaker, als we er zin in hebben...

Natuurlijk dacht ik gister avond: Wat doe ik mezelf aan?
Maar vanmorgen werd ik om half acht wakker en ik had er gewoon zin in :o .
Zin om samen met mijn "sportieve bejaarde" hond te gaan wandelen.

voor 8.00 uur liep ik de deur uit, radio aan (lang leve een smartphone!) en wandelen maar.
M'n hond had er al enorm veel zin in, die houdt wel van lange wandelingen. Nu ik nog...

We hebben heerlijk 70min. gewandeld, heerlijk gekeken naar de "slapende" wereld om ons heen.
(Wat rijden er veel taxi's rond dit uur zeg, niet normaal. Volgens mij had ik er meer dan 12 geteld?)
Ook ik sliep nog half toen we begonnen te wandelen, mijn radio stond op een "kerk muziek-zender", niet echt de muziek om lekker op door te lopen :')
Gelukkig was ik na 10 min. wél wakker en heb ik de zender veranderd. Lang leve 538!

Iets na 9.00 uur kwamen we weer thuis aan. Hondje blij, ik blij, want: we hebben het maar weer geflikt!
Ons doel is behaald en It's feeling great!. Wat een lekker gevoel heb je, na een uur pittig door wandelen.
Wat een rust om je heen, de ideale rust om rustig je dromen te bedenken, om de wereld te zien en gelijk een frisse neus te halen.

Dit gaan we vaker doen, eerst gewoon iedere Zondag. Dat lijkt me een mooi streven, dat moet wel haalbaar zijn.

Wie doet er met me mee? Verbeter je conditie, begin vandaag en ga lekker wandelen!
Het lijkt me leuk om te weten met wie jij wandelt, fietst, skeelert, of hardloopt op de vroege Zondag morgen.
Ook tips voor leuke muziek, is hartstikke leuk natuurlijk.

Kom (sportieve) bokkers, doe je met ons mee?
Deel jouw prestatie en motiveer een ander *\o/*

AnnemiekvM

Re: Een goed begin van mijn dag:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 12:55

Ik wandel veel met Tommie (mijn pony). Hij vindt het leuk en het is goed voor mijn conditie. Straks gaan we weer op pad.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 17:44

Ik wandel niet, maar herken me wel in je rust gedeelte.
Fietste vannacht (geheel nuchter, kan er misschien anders invloed op hebben) naar huis (half 3). Ik woon een beetje buitenaf, dus niet ideaal om alleen te fietsen. Maar het was heerlijk. Wat een rust, een frisse neus en gewoon niets/weinig op de weg. Heb er echt even van genoten!

Maar ik ga niet wandelen haha :Y)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 18:09

Suikermeisje, om half drie vannacht? Dat je alleen durft te fietsen :oo
Gelukkig herken je wel het "rust gedeelte" in mijn verhaal. En nee, je hoeft van mij niet te wandelen hoor :P

AnnemiekvM, oo wat leuk dat je samen met je pony wandelt! Ook gezellig natuurlijk :D

Leuk om te lezen dat meerdere bokkers het herkennen!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:11

Oh ja heerlijk die zondagmorgen, ik maak er een sport van om samen met de hond als 1e in het bos te zijn.
Het wordt nu wel steeds vroeger licht, dus iedere zondag weer ietsje eerder het bed uit.
Het is zo fantastisch stil en rustig, heerlijk, voor mijn dus geen i-pad i.o.d.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:13

Lange wandelingen met de hond doe ik al (weekend) ben nu doordeweek 's avonds begonnen met hardlopen, heerlijk :D (wel vermoeiend ;-) )

Met mooi weer of sneeuw sta ik graag vroeg op, vind het te gek om helemaal remi in het bos te lopen :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 18:16

Ik vind het ook heerlijk om de "slapende" wereld te zien. Niemand die je ziet hoor, enkel automobilisten, maar dit ligt puur aan mijn route. Komende zondag doen we een "binnendoor" rondje.

Het is echt lekker, zo s'morgens vroeg buiten zijn.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:25

Ik wil binnenkort ook lekker gaan wandelen met mijn kersverse eigen paardje. Ik hou ontzettend van wandelen, heerlijk! :)

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:49

Hier elke dag een vroege wandeling. Vaak moet ik om 7 uur beginnen en ga dan om half de deur uit met mijn hond.
Het park in, waar ik geniet van de stilte, alle vogelgeluiden herken en helemaal niemand tegenkom.
Straks in de zomer genieten van het opkomen van de zon.

Ik wandel heel graag samen met mijn hond, lekker frisse neus en vooral op plekken waar je bijna niemand tegenkomt.
Camera mee en gaan met die banaan.

Vanmiddag liep ik in het park en vanwege het mooie weer was het stikdruk, werd er echt saggie van := .