oftewel, ik ben absoluut niet te genieten 
Sommige hebben rugpijn, buikpijn of weet ik veel wat. Ik heb lichamelijk eigenlijk nergens last van tijdens mijn menstruatie. Maar ik ben toch een onwijze chagrijn als ik ongesteld ben! Bij het minste of geringste ben ik geïrriteerd, word ik boos. Ik vóel gewoon dat ik boos ben en nu ben ik sowieso best een opvliegend persoon, maar dan ben ik bij het minste al boos. Héél vervelend, maar kan er echt 'niks' aan doen, hormonen moet je écht niet onderschatten
Ik probeer dan wel altijd van ''oke, rustig, je bent ongesteld, het is niet zo erg wat er net gebeurt is, niet boos zijn, nergens voor nodig.'' 
En ik vroeg me af waar de boktdames last van hebben, heb je bijv. vooral last van krampen o.i.d. of ben je ook net zo gezellig als ik?
Kunnen we hier lief en leed delen
En ook geen hevige menstruatie trouwens, gewoon licht
Heb verder geen pijn oid. Heb vantevoren geen last en als ik het ben ook niet... Soms wel kl*te want dan weet ik even niet meer wanneer ik het nou moet worden en dan is het dus stressen... Als ik nou buikpijn oid kreeg, dan wist ik iig dat het er aan zit te komen