Eiwit shakes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Eiwit shakes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-13 13:43

Jawel, ook ik ben fanatiek aan het sporten geslagen. Hoorde al het een en ander over het gebruik van eiwit shakes.
Dit dan vooral voor het behouden van de spieren en ook om op gewicht te blijven. Heb gezocht op verschillende
sites waar ik die shakes kan bestellen. Helaas is er zoveel keus dat ik niet weet welke shakes nu echt goed zijn en waar
ik dit het beste kan bestellen.

Iemand hiet tips en trucs voor het gebruik van deze shakes?

Grapjasjes12

Re: Eiwit shakes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:47

Ik sport al weer een tijdje en eiwitshakes zetten geen zoden aan de dijk. Als je gewoon gezond eet krijg je voldoende eiwitten binnen.
Als je zou willen bodybuilden kun je allicht een shakeje inplannen, maar zelfs dan is het niet nodig.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:50

phormicola schreef:
Ik sport al weer een tijdje en eiwitshakes zetten geen zoden aan de dijk. Als je gewoon gezond eet krijg je voldoende eiwitten binnen.
Als je zou willen bodybuilden kun je allicht een shakeje inplannen, maar zelfs dan is het niet nodig.

Dit inderdaad.
Zorg voor voldoende eiwitten in je eetpatroon en kijk of je eventueel onnodige of een teveel aan vetten kunt schrappen zodat je nog steeds genoeg goede vetten binnen krijgt maar geen overbodige vetten dat helpt ook veel bij het opbouwen van spieren.

Ik sport zo'n 6 uur per dag, heb een mooi spierpercentage wat prima onderhouden word door een gezond eetpatroon.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 14:56

Omdat ik vegetariër ben, was ik ook opzoek naar een proteïne aanvulling. Ik gooi nu iedere keer een schepje henneppoeder in mijn fruitshakes of yoghurt/brinta. De fruitshakes neem ik iedere keer na de krachttraining.

Ik koop de onderstaande van de tuinen. Af en toe is het de tweede pot gratis, dus dat houd ik in de gaten!

Afbeelding