Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
perryxhartje schreef:ik heb ook altijd spoeling en ik laat het altijd opnieuw verven bij de kapper, je komt er eigenlijk bijna niet vanaf of je moet het je eigen haar kleur laten verven dat kan het gewoon uit groeien.
judith370 schreef:Pff lastig hoor..
Spoeling is eigenlijk zo goed als permanent, alleen vervaagt het sneller..
Ik zou opnieuw verven (of spoeling) in je eigen kleur.
Head en shoulders is namelijk niet zo goed voor je haar, als je nu twee keer per week wast (wat heel goed is) kan je er wel op rekenen dat je je haar zometeen veel vaker moet wassen..

judith370 schreef:Pff lastig hoor..
Spoeling is eigenlijk zo goed als permanent, alleen vervaagt het sneller..
Ik zou opnieuw verven (of spoeling) in je eigen kleur.
Head en shoulders is namelijk niet zo goed voor je haar, als je nu twee keer per week wast (wat heel goed is) kan je er wel op rekenen dat je je haar zometeen veel vaker moet wassen..
michelle933 schreef:_Daniella schreef:Head en shoulders is de enige oplossing om het te verminderen.
Als het dan nog blijft zitten is enige oplossing of uit laten groeien of dmv higlights weer richting blond
En maakt t dan nog uit welke van head and shoulders?

Rena100 schreef:Slechte kapper dan als ie dat zegt. Ik weet niet beter dan dat een spoeling hetzelfde dot als een permanente kleuring alleen vervaagt het sneller. Je zou dus of weer moeten verven, in jouw geval dus bleken, of eruit laten groeien maar dat is niet erg mooi...