meh, ik voel me zo leeg na periode stress...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

meh, ik voel me zo leeg na periode stress...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:58

hmm, ik ben afgelopen periode heel veel ziek geweest met flinke achterstanden op school tot gevolg. De laatste tentamenweek was nogal aanpoten dus en een bijna onmogelijke opgave. Samen met een studiecoach een strakke planning gemaakt om te leren (lees iedere dag van 11.00 tot 's avonds leren en met school bezig zijn). Met resultaat want ik heb echt prima cijfers gehaald....

Maaarrrr; toen kwam daar het zwarte gat. Ik heb mezelf echt bijna 3 a 4 weken volledige op school gestort en me onthouden van enig sociaal leven of wat dan ook :+ En toen was ik klaar met toetsen.... En sindsdien voel ik me vre-se-lijk.... Ik voel me zo leeg. Niet in de zin van uitgeblust, maar juist het idee dat ik de hele tijd iets MOET doen, zo rusteloos, maar ik heb niets te doen... En als ik iets doe, vind ik het nog steeds niet leuk. Echt, het is het aller verschrikkelijkste gevoel dat ik ken. Het is echt intens slecht, en ik ben opzich wel wat gewend :+
Het enige waar ik op dit moment plezier voor kan maken, is diehard stappen ... Maar omdat nou iedere dag te doen is geen optie :+

Het liefst blijf ik de hele dag in bed liggen om maar zo weinig mogelijk ' dag ' te hebben, want niets is goed of leuk genoeg... Of ga ik anderhalf uur onder de douche staan ofzo om de tijd te verdoen.
Ik studeer psychologie, dus ik snap heel goed dat er door de immense werkdruk ed. het een en ander ontregeld/uitgeput is daarboven. Normaal slik ik ook (incidenteel) ritalin/concerta tijdens zulke periodes, maar die was over de datum, en het ging prima zonder.... :') ...
Nouja, allemaal leuk en aardig.... Het is niet dat ik nou al maanden in een major crisis zit. Maar deze 1,5 week had ik toch liever aan me voorbij laten gaan... Heeft iemand tips om alles weer een beetje in balans te krijgen, want het is echt behoorlijk naar en het voelt heel erg alsof het noooit meer over gaat :+ :P

xSCWx

Re: meh, ik voel me zo leeg na periode stress...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:01

Lekker naar je paardje gaan, met vrienden afspreken (hoeft niet altijd uitgaan te zijn)

ladyliin

Re: meh, ik voel me zo leeg na periode stress...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:09

Ik herken zo veel in je verhaal! vervelend zeg.. ik ben maar een afspraak gaan maken met een psycholoog.. het was zo erg dat ik mijn bed niet meer uit wilde. Had ook overal uitslag door de stress. Dus ik begrijp helemaal hoe je je voelt! Je moet proberen van de kleine positieve dingen te genieten en positief denken, hoe moeilijk dat ook is!