Maaarrrr; toen kwam daar het zwarte gat. Ik heb mezelf echt bijna 3 a 4 weken volledige op school gestort en me onthouden van enig sociaal leven of wat dan ook
En toen was ik klaar met toetsen.... En sindsdien voel ik me vre-se-lijk.... Ik voel me zo leeg. Niet in de zin van uitgeblust, maar juist het idee dat ik de hele tijd iets MOET doen, zo rusteloos, maar ik heb niets te doen... En als ik iets doe, vind ik het nog steeds niet leuk. Echt, het is het aller verschrikkelijkste gevoel dat ik ken. Het is echt intens slecht, en ik ben opzich wel wat gewend
Het enige waar ik op dit moment plezier voor kan maken, is diehard stappen ... Maar omdat nou iedere dag te doen is geen optie
Het liefst blijf ik de hele dag in bed liggen om maar zo weinig mogelijk ' dag ' te hebben, want niets is goed of leuk genoeg... Of ga ik anderhalf uur onder de douche staan ofzo om de tijd te verdoen.
Ik studeer psychologie, dus ik snap heel goed dat er door de immense werkdruk ed. het een en ander ontregeld/uitgeput is daarboven. Normaal slik ik ook (incidenteel) ritalin/concerta tijdens zulke periodes, maar die was over de datum, en het ging prima zonder....
...Nouja, allemaal leuk en aardig.... Het is niet dat ik nou al maanden in een major crisis zit. Maar deze 1,5 week had ik toch liever aan me voorbij laten gaan... Heeft iemand tips om alles weer een beetje in balans te krijgen, want het is echt behoorlijk naar en het voelt heel erg alsof het noooit meer over gaat