na lang twijfelen toch maar de stap gezet naar een topic, ik had er in het begin niet veel last van.
Maar nu begin ik er toch wel een beetje last van te krijgen..
Het is een klein balletje (denk aan ongeveer een mini-knikker of zo'n geel balletje uit een balletjespistool)
die telkens zichtbaar word als ik mijn pols beweeg of ik mijn pols aanraak op die plek.
Als iemand me ruw vastgrijpt aan mijn pols heb ik er minstens de hele dag last van, en is mijn pols die dag erg pijnlijk.
Ik kan het met mijn vinger bewegen door mijn pols heen, na ongeveer 2 cm omhoog/omlaag of een andere richting en hij springt weer terug.
Ik heb nu geen foto, maar zodra ik een goede foto heb zal ik hem even plaatsen.
Kan het verband hebben met een eerdere pols klacht?
Ik was destijds van een fitnessaperaat afgevallen en ongelukkig op mijn pols terechtgekomen, of hij er daarvoor zat weet ik dus niet.. Die val deed dus erg pijn, na anderhalve week ongeveer begon de pijn langzaam te zakken.
Ben toen niet naar de doker of HA of iets dergelijks geweest omdat ik dacht dat hij enkel gekneusd was.
Kan dit verband hebben met het knobbeltje? Nu is die val een jaar geleden.
Wat kan dit zijn? Kan het ook een vetknobbeltje zijn of iets dergelijks?

Wat kan ik hiermee doen of is het ernstig oid. ?
) maar meestal trekken ze zelf weg.
jammer genoeg kwam hij toch weer terug. Bij mij is het max zo groot als een knikker. Op het moment is hij wat kleiner. Ik heb wel een verwijzing liggen, mocht ik het weg willen laten halen. Echter is de kans dat het terug komt en mag ik dan een tijdje mn pols niet bewegen, zit uiteraard ook net precies op t polsgewricht. Ik zie daar erg tegenop, moet wel gewoon werken en naar de paarden. En tja, heb er geen last van dus waarom dan weghalen
) .