pijn in rug na buitenrit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lulychellu

pijn in rug na buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 16:11

Ik heb gister een superleuke buitenrit gemaakt van dik drie uur ongeveer. Hebben stap draf en galop afgewisseld en een rengalopje gedaan.
Nu was ik dik anderhalf jaar geleden van een paard gevallen en sindsdien last van de rug gehad. Op rf geweest maar niks te zien. Ik ging toen regelmatig joggen maar dat schokte teveel voor mn rug zodat ik er weer elke dag last van had. Dus niet meer joggen. daarna ook geen last meer van de rug gehad. Maar na de rit van gisteren doet mn hele rug echt zo'n pijn en is stijf. Doe ik iets verkeerd nu met paardrijden of is het gewoon spierpijn? Heb anders nooit last van de rug met paardrijden en doe vaak buitenritten alleen niet zulke lange ritten als gisteren.

Groetjesz,

Tesssie14

Re: pijn in rug na buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:05

Zat je op een ander paard als normaal? of op een ander zadel?

Ik ben bijna 4 jaar geleden van het paard gevallen op mijn rug. ik heb nooit klachten gehad. tot ik een keer een paard ging huren met een verschikkelijk zadel. daar heb ik toen een rot van 3 uur op gemaakt. sinds dien kan ik niet meer op alle zadels en paarden rijden!

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 08:39

nee geen andere zadel en geen andere pony. Maar ik denk dat het spierpijn is, tis al een stuk beter nu ;)
Dus denk dat hier wel een slotje op kan :D