Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heino schreef:Woestein schreef:ik heb zo gezegd een biologische klok die wat sneller aan het tikken is..
Ik had altijd al een kinderwens, maar sinds mijn vader afgelopen zomer onverwacht overleden is (hartinfarct) tikt hij nog veel sneller, heel bizar.

Heino schreef:Zou ook nog best wel kunnen roxxxiejjj! Ik dacht zelf dat het vooral komt omdat het tijdelijke van het leven zo onder je neus gedrukt wordt. Mijn vader was een sportieve man van net 50 die goed voor zichzelf zorgde en kreeg ook van de een op andere dag een hartinfarct. Dat maakt je wel kwetsbaarder voor je gevoel
Maar ik merk wel dat ik mij laat beinvloeden door mijn ouders; ik wil bv ook niet te ver weg wonen bij ze... Ik was jong toen mijn vader een infarct kreeg en het ternauwernood overleefde (en ik was alleen bij hem in de ambu en ziekenhuis). Merkte pas later de impact ervan toen mijn oom stierf na een herseninfarct een paar jaar later. Ook over mijn eigen sterfelijkheid. 
vuurneon schreef:Tijdens de uitvaart van mijn oom sprak mijn vader deze woorden: wie is de volgende????
jorika1986 schreef:Konden direct terecht om van alles uit te zoeken.
Kaarten bloemen en als laatste de kist.
Komt dus de beste man met een boek vol met kisten, en begint uiteraard bij de goedkoopste.
Waarop ik dus de meest onzinnige opmerking maak: Dat is dus het instapmodel?...(bij auto's noemen ze dat zo)
Gevolg dus door een schaterlach van alle aanwezigen.
Ja, sommige opmerkingen kun je soms beter voor je houden.. Zo ook deze.
Ik ben zelf ook heel erg van de humor om zulke situaties iets te verlichten, niets mis mee toch? Het is ook een manier van omgaan met
(ja dat heb ik ook hardop gezegd; hoe besloten kan je het hebben, als de enige die is uitgenodigd in de kist ligt!).
Dat is zo zwaar geweest voor iedereen, want geen enkele wens werd kenbaar en hij is gestorven als een verbitterde man die het lot niet accepteerde... Hij had zijn rust ook niet gevonden in de dood.
.