Gisteravond had ik mijn evaluatie bij de sportschool.. Mijn doel was mijn vetpercentage verminderen, dit is enigszins gelukt maar niet zoveel procent als dat ik wilde
Het is helaas nog echt wel een stukje te hoog. Mijn BMI en buikomvang zijn prima, mijn conditie boven gemiddeld dus het is alleen dat vetpercentage
Als ik er met mensen over praat dan krijg ik vaak de reactie "Maar jij bent toch niet dik?!" Nee inderdaad, maar van binnen dus wel vet..
Op de sportschool doe ik vooral de groepslessen, maar de conditionele vind ik het leukste (combat, steps en attack). Ze raadde mij aan om de Body Pump te doen, maar helaas trek ik dat niet met mijn rug (scoliose) ik ga dit nog wel even overleggen met mijn chiropractor.
In de zaal op die apparaten vind ik niet leuk, maar misschien ga ik dat toch maar 1x per week doen.. toch wat meer spieropbouw in plaats van conditieopbouw.
Herkent iemand dit en wat doen jullie hieraan?
Ik wil meer op mijn voeding gaan letten, ik hou van lekker eten, vooral pasta's enzo. Daar was de mevrouw van de sportschool niet zo enthousiast over helaas.
Ook gaf zij mij de tip om vooral in de ochtend fruit te eten omdat 's middags je lichaam de suikers uit fruit niet meer goed kan omzetten ofzo.
Ik heb mij nooit zo erg met voeding beziggehouden,dus kan op zich wel wat tips gebruiken.
Hebben jullie goede tips over voeding?
Een goede website met tips?
Algemene tips hierover?
Alvast bedankt
! 
) en dan weer dagen dat 2500kcal tot me neem, op andere dagen er ergens tussen in.