Ik word 's nachts heel vaak wakker met een slapende rechterarm, een arm die gewoon dood lijkt. Soms besef ik niet eens dat het mijn arm is, ik kan hem dan niet gebruiken. Even flink schudden en wrijven en dan komt hij weer tot leven

Nu zijn we sinds een aantal weken aan het verbouwen geweest, in die tijd kreeg ik pijn in mijn rechterschouder. Ik kon hem niet omhoog bewegen en sommige andere bewegingen ook niet. Ik dacht iets verrekt of een zenuw vast ofzo en de pijn trok na 2 dagen ook weer weg.
Gisteren voelde ik weer wat pijn terug komen dus ik dacht al "niet weer he", maar vandaag was het nog steeds een beetje vage pijn. Nu straalt het echter helemaal uit in mijn hele rechterarm. Hij voelt loom, heel moeilijk te omschrijven. Het is geen pijn, hij wil gewoon niet meekomen voor mijn gevoel. Een beetje dat slapende gevoel...
Ik kan er alles mee, bepaalde bewegingen doen een beetje zeer in mijn schouder, maar niet in mijn arm. mijn arm voelt niet koud of blauw ofzo. Ik heb niets geks gedaan, behalve een muur geverfd gisteren. Niets getild ofzo dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ik vind de klachten zo vaag dat ik het niet zie zitten om naar de ha te gaan, ben er al te vaak geweest. In de loop van volgende week of misschien vrijdag moet ik er weer heen voor iets anders en misschien begin ik er dan wel even over als de klachten erger worden, maar vind het zo lastig te omschrijven. Voel me dan een beetje een tut, aangezien ik geen pijn heb ofzo..
Ik hoop eigenlijk dat er mensen zijn die het herkennen en me verder kunnen helpen