Duizelig door ByeMite?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Duizelig door ByeMite?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 16:36

Heb ik weer :+ Ik heb de manen en hals van mijn pony vanmiddag (2u) gewassen met ByeMite. Ik doe vlechtjes in de manen, wil het elastiekje erin doen en daarbij lanceer ik een paar druppels ByeMite recht mijn oog in. Irriteerde niet in mijn oog en ik ging niet wazig zien, dus dacht dat het allemaal wel mee zal vallen. Maar na enkele seconden voelde ik me erg duizelig worden. Ik verweet het aan het half-op-de-kop hangen gedurende een half uur, maar ik ben nu, na 2,5 uur nog steeds duizelig. Zo duizelig dat ik twijfelde of het verstandig was met mijn auto naar mijn werk te gaan, uiteindelijk toch gedaan. Opzich goed gegaan, op wat wazige momenten na. (Bij het tanken denken dat je auto wegrijd terwijl hij stil staat :+ )

Mijn vraag, kan dit serieus komen door ByeMite? Wat doe ik eraan, is het schadelijk, of gaat het wel weg met een paar uur?

Leentje_

Re: Duizelig door ByeMite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:36

Ik kan vinden dat het lichte irritatie kan veroorzaken thv huid en slijmvliezen .. ik zou je oog goed spoelen maar ik vraag me af of de duizeligheid inderdaad niet eerder is van een half uur lang half op de kop hangen dat zou ik dan zelf nl ook hebben ..
Als het straks nog niet beter is niet met de auto rijden op terugweg, dat is echt gevaarlijk laat je voeren ! :) en als het niet betert naar de dokter ermee ..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 17:39

Nouja, mijn oog irriteerde dus helemaal niet. Het prikte niet, werd niet rood ed.
Niet zelf autorijden gaat lastig, dan kom ik morgen niet op mijn werk :(
Ga zo eten en ga dan even kijken hoe het gaat.
Ben nog steeds erg duizelig, dit heb ik nog nooit zo lang gehad door alleen op de kop te hangen

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:06

Als het niet betert zou ik een dokter gaan raadplegen ! :)

kan een van je collega's je niet naar huis brengen en morgen weer ophalen ? Straks rijd je duizelig met de auto en veroorzaak je een ongeval ..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:19

Heel simpel zo ben je een gevaar in het verkeer dus kun je niet autorijden. PUNT! Je zet namelijk je eigen leven en die van anderen op het spel. Dus in zo'n geval meld je, je ziek want met duizeligheid ben je ook niet helder genoeg om te werken en bel je de dokter.

Daarbij als je toch wilt werken er bestaat ook nog zoiets als een taxi..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 18:43

Hmm, net gegeten, het lijkt iets minder maar niet veel. Maar als ik inderdaad zo duizelig blijf ga ik me afvragen of ik morgen ga werken.