Trainingsschema gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Trainingsschema gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 21:10

Hallo bokkers :wave:

Nu ik weer wat beter in mijn vel zit, ben ik toch meer weer van plan om het sporten weer op te gaan pakken. Ik heb misschien wat aan mijn hart maar daar moet ik dus nog voor naar de dokter, vandaar dat het schema rustig moet beginnen, als ik naar de dokter ben geweest ga ik ook weer verder met boksen, maar tot zover mag ik dus niet intensief sporten. Heeft iemand een goede site met sport schema's? Dus niet alleen hardlopen, want dan haak ik gelijk af omdat het zo saai is :D

Bedankt!

StonedRomy

Re: Trainingsschema gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:12

ik zou lekker beginnen met gewoon wandelen en andere duursporten, goede sites voor hartpatiënten zijn er eigelijk niet, het is voornamelijk luisteren naar je hart en eventueel naar je hartslag door middel van een hartslagmeter.
heb er ook heel lang naar moeten zoeken maar dus niets gevonden, lees dus ook stiekem mee.

ook naar een sportschool gaan werkt voor mij goed, die helpen je perfect en passen alles aan aan mijn hart.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:43

Eerlijk? Wacht eerst eens af wat de dokter gaat zeggen voordat je gaat sporten. Je moet hartklachten toch wel serieus nemen en als je niet precies weet wat er aan de hand is zou ik niet zomaar met een schema beginnen.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 21:47

Sportschool voel ik me zwaar voor l.u.l staan :')
Ik fiets elke dag naar school.en daarnaast wandel ik regelmatig met mn pony.

Ik neem het zeker wel serieus, mijn vader heeft het ook namelijk, maar hij mag gewoon rustig aan sporten, vandaar dat ik (& mn ouders) denken dat rustig wat opbouwen eventueel geen kwaad kan.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:48

ik zou lekker wandelen, gezond, intensief maar ook weer niet te belastend voor je hard.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:19

Zwemmen is dat niets voor je?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 07:13

Zwemmen heb ik al bijna 3 jaar niet gedaan, ik voel me gewoon niet comfortabele bij :)
Bedankt dat jullie zo bedronken meedenken!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:53

Mijn vader is hart patient en hem is door de cardioloog aangeraden om te gaan zwemmen en wandelen. Zolang je nog niet zeker weet wat je hebt zou ik het toch echt niet intensiever maken dan dat