Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pluttersput schreef:Herkenbaar, heel herkenbaar.
Een pijn waarbij je als je er op drukt volledig door de grond gaat, en zomaar ineens kan het ook weer weg zijn. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en moest een echo laten maken. Conclusie was: typische klacht voor bij een spastische darm. En laat ik die nou toevallig al mijn hele leven hebben.
Advies was bij mij: uitzitten. Het gin waarschijnlijk om een stukje ontlasting dat in een darmplooi vast zat en daar irritatie veroorzaakte. Na een week of 2/3 was het over. Ik heb het nog steeds wel eens, alleen minder lang en minder erg
phormicola schreef:Daar zit je dikke darm en je endeldarm. het kan zijn dat je een beetje verstopt zit

malih schreef:Allemaal ingewikkelde medische termen die eigenlijk neerkomen op t zelfde: Blinde darm ontsteking.

samira_baco schreef:malih schreef:Allemaal ingewikkelde medische termen die eigenlijk neerkomen op t zelfde: Blinde darm ontsteking.
volgens mij doet blinde darm ontsteking wel veel meer pijn dan die steekjes die ik heb
mijn meoder heeft dat vroeger gehad en ging de hele tijd door de grond
ik kan gewoon lopen en alles doen en vandaag valt het nog mee met de steken

malih schreef:Als je een blaas ontsteking aanwezig is heb je bloed bij de urine. Dit kan het geen zijn wat voor jou zichtbaar was.
Hoeveel heb je gedronken vandaag? heb je ook iets gehad voor je blaas ontsteking?