Twee dagen voor kerst ben ik in mijn nieuwe huis getrokken. De gehele verhuis is in pakweg 5 weken geregeld. Heb in 2 weken de papieren rompslomp geregeld en daarna in 3 weken een huis opgeknapt met de nodige hulp en over gegaan.
Nu heb ik sinds een maandje eigenlijk dat ik regelmatig echt niet lekker ben. Eten word ik regelmatig misselijk van en het gevoel dat ik moet overgeven is regelmatig aanwezig. Heb een opgezwollen gevoel en voel me enorm futloos. Krijg helemaal niks uit mijn handen en heb mede door die misselijkheid regelmatig het zuur (wat ik voorheen ook nooit had )
Heb tevens sinds 1 week de pil weer dus daar kan ook het een en ander van komen.
Kan zeker komen door de verhuizing. Door de stress vergeet je weleens om aan jezelf te denken en dat kan na zo'n periode zeker zijn tol eisen. Helemaal nu er ook nog griep heerst.
Tja... en ook een zwangerschap kan deze klachten veroorzaken....
Laatst bijgewerkt door Brainless op 01-02-13 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
shadowflower
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-13 00:22
laatste keer was nieuwjaar en toen wel veilig gedaan . (enkel condoom , toen nog geen pil)
k zal morgen een test halen. Normaal heb k nl. nooit maagzuur en nu regelmatig. Net als t gevoel van misselijkheid/overgeven is meer geworden ... Maar herkent iemand nog deze symptomen door stress?
Ja, dit kan door stress komen, maar de gouden regel bij klachten is: Eerst kijken of er een lichamelijke oorzaak is, en pas als dat uitgesloten is, mag je gaan denken dat de klachten mogelijk veroorzaakt worden door stress..
morgen zal ik voor de zekerheid een test halen en hopelijk valt t resultaat dan alles mee.
blazelover
Geplaatst: 01-02-13 00:33
Dit kan heel goed door de stress komen. verder kan het ook zijn dat je een maagzweer hebt of inderdaad zwanger bent. ben je bijgekomen of afgevallen toevallig?
Als ik gestrest ben geweest, word ik ook altijd misselijk (na toetsweken bijvoorbeeld). Het kan dus zeker van stress komen, maar ook nog van duizend andere dingen.
ik denk ook dat iedereen stress op een andere manier uit, ik krijg bij stress ook last van mijn maag (en misselijkheid), maar een ander krijgt last van zijn darmen. ik wil ook wel eens zulke symptomen hebben bij stress, maar bij mij houd het maar een dag/week aan want dan weet ik dat ik het gewoon eens wat rustiger aan moet doen
melaniepk
Geplaatst: 01-02-13 07:02
Ik dacht ook meteen aan zwangerschap even een testje kan geen kwaad dus
Ik heb percies dezelfde klachten als jou op dit moment en ook nog last van me darmen erbij. Ik heb een zwangerschaptest gedaan maar die gaf negatief aan. Dus ben benieuwd wat het dan kan zijn, ik loop hier alweer 2 ,3 weken mee rond.
Kan stress of oververmoeidheid zijn, maar als je een huis hebt opgeknapt, dan kan het ook de verflucht zijn waar je last van hebt, of een ander gebruikt materiaal.