Zondag na het rijden, kreeg ik heel veel rugpijn, pijnstiller gepakt. Maar voelde me helemaal niet zo goed meer.
Heel moe, duizelig, misselijk, hoofdpijn en overgeven. Griep misschien?
Maandag maar thuis gebleven, de hele dag niet uit mijn bed gekomen, behalve toen ik naar de tandarts moest.
Dinsdag hetzelfde verhaal, eindelijk gaat het wat beter en dacht ik dat het weer goed zat.
Maar nee, woensdag weer heel moe en duizelig. Maar eindelijk niet meer moeten overgeven!
Maar heb dan toch besloten om naar de dokter te gaan, ben onderzocht geweest maar niks gevonden, geen griep.
Want heb geen koorts enz. Dus bloed laten trekken. En de dokter denkt waarschijnlijk klierkoorts,
hoe ik daar aan kom zou ik ook niet weten, maar oke! Dokter heeft niks voorgeschreven voorlopig. En zei dat ik zelf maar moest zien of ik naar school zou gaan. Heb het vandaag dan toch geprobeerd om naar school te gaan, maar na het derde les uur kon ik niet meer, en ben dan maar naar huis gegaan, weer de hele dag in bed gelegen. Zolang ik blijf liggen heb ik nergens last van. Maar vanaf ik dan weer aan het werk ga met iets word ik meteen heel moe. Heb me vandaag dan ook nog kokend water over m'n arm gehad. Dus echt een pech dag!
Hoor normaal morgen het resultaat van de bloedtest!