Gevallen op mijn knieen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sloffiee

Gevallen op mijn knieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 10:47

Hallo bokkers

ik ben maandag gevallen op mijn knieen nadat mijn bijrijdpaard op mn voet stond en daardoor struikelde ik ben direckt even buitenwesten geweest, hoorde en zag niks meer en voelde me erg raar in mijn hoofd
nu is giste Ha bij mij thuis geweest omdat ik amper kan lopen en mn knieen open liggen
Ik heb nu ontzettend veel vocht in mijn knieen en een fikse ontsteking er bij zodra dat over is kan hij pas zien of er meer aan de hand is en of er foto`s moeten gemaakt worden
Nu loop ik op krukken en heb ook ontzettend last van mn handen er door ik heb om beide handvaten een doek omheen gewikkeld
Maar zouden handschoenen ook een idee zijn ?

wie heeft dit nog meer gehad en hoelang duurde het voordat die ontsteking bij jullie weg was?
ik heb ontstekkingremmers gekregen Ibiprofen 600 mg

mirim

Re: Gevallen op mijn knieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:54

Ik heb dit ongeveer gehad. Hele zere knieën, maar geen ontsteking. Ik heb lang geen kracht gehad in mijn linkerknie en moest met een krukje op mijn paard stappen.
Mijn handen lagen ook open en mijn lip, neus en voorhoofd. Later ben ik nog aan mijn bovenlip geopereerd omdat er grind in bleek te zitten.
Je bent er maar mooi klaar mee.
Ik kreeg wel te horen om rustig aan te doen omdat zo plotseling vallen en gewond raken een trauma geeft. Ik vond dat overdreven, maar eigenlijk was het wel waar. Ik ben er een paar dagen ziek van geweest, net alsof je griep hebt maar dan met een gezond lijf ( vanbinnen dan...van buiten mankeer je van alles)

Ik wens je sterkte. Ik heb geen idee hoe lang een ontsteking duurt. Kan de huisarts je niet een beetje een richtlijn geven?

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 10:58

Bedankt voor je reactie mirim ! wat naar voor je van je bovenlip =(

Hij zij met veel rust en koelen.. en die tabletten.. Nu is rust moeilijk voor me hahaha want ik ben nogal een druk typetje die graag hier en daar heen gaat maarja dat zit er nu helaas niet meer in
het klopt indd ik ben er ook niet fit van. was gister mislijk etc

gaat het nu wel beter met je dan??

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:07

Ja hoor het is al weer een tijdje geleden.
Ik weet na deze ervaring wel dat ik nooit mijn lippen laat botoxen _O- De verdovingsinjectie in je lip is de ergste, pijnlijkste verdovingsprik die je kan hebben ( zei de arts toen hij de naald erin stak :P ) Zo!!! Ik was wel wat gewend, heb wel meerdere injectes en operaties gehad, maar dit was echt erg!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:08

Washandjes om je handvatten heen wil nog wel eens helpen. Heb je anatomisch gevormde krukken of die met een ovaal handvat?

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 15:25

ovaal handvat =(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:26

Bij de thuiszorgwinkel kun je ook krukken lenen die wel voorgevormd zijn.. :j
Die zijn veel fijner!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:17

Inderdaad voorgevormde handvatten proberen te krijgen. Anders inderdaad washandjes gebruiken maar dat is niet ideaal vind ik zelf.