sorry maar het is ondraagelijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje347

sorry maar het is ondraagelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 01:08

sorry dat ik dit hier post maar dat is de 2de nacht dat ik niet slaap.

eergisteren nacht ik weet niet wat ik deed maar ik slaapwandelde denk ik. En opeens stond ik midden in me kamer. Ik wou terug in bed maar was beetje slaap dronken. ik struikelde viel met me hoofd tegen de kast en ik voelde iets scherp me oor in gaan. Omdat ik half sliep ik voelde wel pijn en ik hoorde gebonk in me oor, maar niet heftig. Ik sliep gelukkig zo weer.
Toen ik wakker werd, werd ik wakker met pijn aan me oor dat wil je niet weten. Ik was de hele dag zagerijning geen 1 pijnstiller werkte. s'avonds uit eten geweest daarna me zusje naar haar moeder gebracht, en daar een koppie koffie gedronken na dat koppie koffie ginbg opeens de pijn over. Na een uurtje toen ik weer thuis was begon de pijn weer. Ik had een disclofnac genomen. En nog een kop koffie. En de pijn ging weer weg. snachts werd ik wakker, en gek van de pijn. Pijnstiller wee genomen maar werkte niet. Uiteindelijk paar uurtjes kunnen slapen. Gelijk de dokter 8 uur gebelt kon er bijna gelijk terecht. ( ik hoor btw ook bijna niks met het oor ) de dokter ging kijken maar er zit een leuk proppje in me oor waardoor hij niet kan zien wat er is. Hij denk dat me trommelvlies beschadigt is. Omdat hij dat denkt mag hij niet me oor uit spuiten, en moet ik dus de volgende dag naar het ziekenhuis kno arts. De pijn deze hele dag is zo ondraagelijk dat ik echt bijna door draai. Toen ik ´vanavond weer een koppie koffie ging drinken
( drink alleen na het avond eten koffie.) ging opeens de pijn weer weg voor 1 a anderhalf uur daarna kwam weer terug. Toen ik in bed lag werd ik weer helemaal gek. En dacht elke keer als ik koffie drink gaat de pijn even weg,. ik een pijn stiller genomen, en een kop koffie en na 10 minuten boem pijn weg. Nu lig ik in bed. En is de pijn redelijk weg maar kan gewoon niet slapen omdat dit zo in me hoofd zit. hoe kan de koffie nou zorgen dat de pijn even weg gaat???
Sorry voor dit bericht.

Anoniem

Re: sorry maar het is ondraagelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 01:13

In de meeste paracetemolletjes zit ook cafeïne. Misschien een soort van katalysator?

franka75

Hm das niet leuk zeg, zit er iets in je oor? en die koffie snap ik ook niet helemaal maar als het werkt , lekker gebruik van maken. ik wens je sterkte met vannacht probeer niet te denken eraan en zet desnoods koffie naast je bed.
dat is coffeine

Nirvana_

Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar zo snel mogelijk naar de huisarts ermee!

Maartje347

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 01:13

wat betekent katalysator ?

Maartje347

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 01:14

Nirvana_ schreef:
Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar zo snel mogelijk naar de huisarts ermee!

zoals je leest ben ik vandaag naar de huisarts geweest en door gegeven naar het ziekenhuis morgen half 12 afspraak met kno arts,.
Haha maar bedankt voor je reactie :)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 01:17

Vreemd, vraag me af waarom koffie gewerkt heeft.
Kan zijn door de stoffen, of misschien wel omdat het een warme drank is?

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 01:18

hmmm bizar.. Veel beterschap in ieder geval :(:)
koffie kan voor pijn inderdaad een pijnstiller zijn, maar ook omgekeerd in sommige gevallen.
Mijn vriend heeft cronische cluster hoofdpijn, en bij hem helpt koffie ook :j
Maar bij iemand die hij kent die ook clusters heeft is koffie net de trigger..
Misschien moet je eens decafiene proberen? wie weet helpt dat ook en kan je op zijn minst een beetje slapen vanacht..

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 01:19

nou zeg, dat klinkt best eng.
maar ik zou zeggen: lekker koffie blijven drinken als je pijn krijgt, want dan kun je het uithouden.
en hopelijk komt er morgen wat uit het onderzoek! (letterlijk en figuurlijk misschien zelfs) sterkte!

Maartje347

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 01:21

dank je voor de reacties!! ik heb wat medatoline genomen ( sorry als ik niet goed schrijg ) dus ga proberen wat te slapen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 07:27

Ik gebruik cafeine bij migraine. Het krimpt de bloedvaten in je hoofd. Sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 07:29

Snoompje schreef:
In de meeste paracetemolletjes zit ook cafeïne. Misschien een soort van katalysator?

Coffeïne zal je bedoelen.

cafeine zit niet in medicijnen

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 07:44

jeetje wat balen zeg! hoop voor je dat er iets uit komt vandaag en dat ze er misschien ook iets voor hebben wat de pijn verlicht! suc6!

Maartje347

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 07:52

dito schreef:
jeetje wat balen zeg! hoop voor je dat er iets uit komt vandaag en dat ze er misschien ook iets voor hebben wat de pijn verlicht! suc6!

Ja ik hoop het ook zo. Dank je!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:22

Ik neem altijd als ik erge pijn heb een pijnstiller met een drank waar cafeïne in zit. Geleerd van mijn mams dan zou de pijnstiller beter en sneller werken.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:27

ik denk niet dat in je bokt de oplossing moet vinden, ga snel naar de huisarts!
Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:28

Blingh schreef:
Snoompje schreef:

Beide een naam voor het zelfde stofje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:29

Blingh schreef:
Snoompje schreef:

Dat is hetzelfde :D

Maartje347

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 08:32

Knakker schreef:
ik denk niet dat in je bokt de oplossing moet vinden, ga snel naar de huisarts!
Beterschap!

zoals je leest en al paar keer in de post. Ben ik al naar de huisarts geweest en moet ik straks naar het ziekenhuis.
bedankt voor je reactie,.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:39

Succes vandaag!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:49

veel succes in het ziekenhuis.

zelf drink ik ook nonstop koffie omdat ik last van mijn oren heb, werkt bij mij erg goed dus ik blijf er lekker mee doorgaan.
ook draag ik 24/7 een muts om de druk en pijn tegen te gaan.
heb ernstig beschadigde trommelvliezen maar daar kunnen ze bij mij helaas niets aan doen.
pijnstillers werken bij mij ook nooit...

Maartje347

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 08:57

StonedRomy schreef:
veel succes in het ziekenhuis.

zelf drink ik ook nonstop koffie omdat ik last van mijn oren heb, werkt bij mij erg goed dus ik blijf er lekker mee doorgaan.
ook draag ik 24/7 een muts om de druk en pijn tegen te gaan.
heb ernstig beschadigde trommelvliezen maar daar kunnen ze bij mij helaas niets aan doen.
pijnstillers werken bij mij ook nooit...

Oei jeetje hopelijk kunnen ze er bij mij wel wat aan doen. Ik kan deze pijn niet verdragen, En om elke dag pijnstillers en koffie te drinken is ook niet echt een optie.
Ik hoop maar dat er niks beschadigt is. en misschien iets gewoon in me oor zit door die val. Weet ook niet wat er in me oor schoot.
misschien is het dat propje die meer naar achtere is gegaan door die val. En doet dat zo pijn. Ik hoop het maar.

Jij ook sterkte met je oor!!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:00

ze kunnen gelukkig heel veel tegenwoordig, maar bij mij durfde ze het niet aan omdat ik pas 15 ben.
als het propje eruit is scheelt het vaak al heel veel, hopelijk al voldoende voor je :)
en sterkte.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:06

Mijn mama heeft ooit het portier van een jeep tegen haar oor gekregen..
Uiteindelijk bleek haar kraakbeen gebroken te zijn :oo

Succes hoor!

Maartje347

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 09:08

ik denk dat ik dat niet heb want als ik druk op me oor of er aan trekt doet het geen pijn..
is wel goed gekomen met je mama?