Gelpolish, gellak, gellish gebruikers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Gelpolish, gellak, gellish gebruikers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 21:38

Gelpolish is een semi permanente nagellak welke 3/4 weken blijft zitten. Ben benieuwd naar ervaringen van gebruikers. (Geen stylisten ;) )
Hoe bevalt het je? Welke kleuren last je zetten? Etc

Yasmine

Re: Gelpolish, gellak, gellish gebruikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:05

LZP -> MW

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:07

Mijn ervaring is dat het 2 weken netjes zit, max. Daarna begin je sowieso uitgroei te zien. Als je veel met je handen doet begint het na 2 weken zeker minder mooi te worden. Heb ervaring met de gellak van OPI en Shellac van CND.

3/4 weken op je tenen gaat zeker. Doe ik in de zomer vaak. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:58

Stef, Michelle uit het HK topic heeft een cursus gedaan en zet gellac bij klantjes én gebruikt het ook zelf. Misschien kan die je er iets meer over vertellen? Volgens mij was ze erg tevreden, bleef het goed zitten en bleef ook een nagellakje beter zitten over een laagje neutrale gellac dan over een eigen nagel..

Ik heb er geen ervaring mee, ben nogal van de afwisseling van kleurtjes en daarvoor is de shellac net een te duur geintje :).

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:13

Ik zet dit bij mezelf (kit aangekocht via groupon en extra kleuren + producten via ebay).

Ik vind het heel erg mooi, maar kan er niet om de 3-4 weken zoveel geld aan geven.

Over de producten die erbij zaten via de groupon ben ik niet heel erg tevreden. Daarom heb ik producten van Gelish besteld, een collega is over deze producten wel tevreden en bij haar blijft het wel 4 weken zitten.

Vandaag ga ik nieuwe zetten bij mezelf. De eerste keer dat ik de base coat en top coat van Gelish ga uitproberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:01

Ik heb het gehad en vond het superfijn! nagels zijn echt een heel stuk gegroeid en sterker geworden. Helaas is 20 eurie toch wel een hele uitgave voor iedere maand :=

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:46

Ik volg even mee, heb 9 dagen geleden gellish laten zetten en helaas zijn er (door mijn eigen fout!) al een hele nagel (gellish-laag) af en bij 2 vingers de helft.

Als je geen prutser bent kan dit wel 4 weken blijven zitten denk ik :j

Ik ga nog even afwachten, normaal laat ik ze over een 2-tal weken terug opnieuw zetten (hopen dat ik eraf kan blijven...).

Bij mij kwamen er helaas hier en daar blazen aan de zijkanten van mijn nagels,
waardoor ik dus de gellish eraf kon prutsen.

Kan dit komen omdat ik (best wel lang) een warm bad neem ipv douches?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:50

Ik heb het ook gehad, op mijn handen bleef het 2 weken mooi zitten, zag er echt super netjes uit! Vanaf de derde week kreeg ik ook belletjes eronder en ging het afbladderen, helaas!

Op mijn tenen bleef het echt super goed zitten, zeker 4 a 5 weken voordat het ging bladderen... Zeker een aanrader voor mooie verzorgde voeten in slippertjes in de zomer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:31

Mi_Amore schreef:
Ik volg even mee, heb 9 dagen geleden gellish laten zetten en helaas zijn er (door mijn eigen fout!) al een hele nagel (gellish-laag) af en bij 2 vingers de helft.

Als je geen prutser bent kan dit wel 4 weken blijven zitten denk ik :j

Ik ga nog even afwachten, normaal laat ik ze over een 2-tal weken terug opnieuw zetten (hopen dat ik eraf kan blijven...).

Bij mij kwamen er helaas hier en daar blazen aan de zijkanten van mijn nagels,
waardoor ik dus de gellish eraf kon prutsen.

Kan dit komen omdat ik (best wel lang) een warm bad neem ipv douches?

Ik heb gehoord dat het kan komen door een vet nagelbed... Ik douche altijd superlang en heb er geen last van :P Zou niet weten wat je daar tegen kunt doen :P

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:50

Vriendin van me had eerst zwart en het was erg sterk! Daarnaast groeide het ook mooi :) Ze was alleen niet tevreden over de stylist.. maar dat dan terzijde.. Toen probeerde ze een lichte kleur, maar door een donkere rand vond ze dit niet mooi.. maar ze heeft het nog wel.. :)

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 14:40

ook ik meld me hier. Ik heb sinds vorige week ook een aantal gelpolish kleuren aangeschaft in combinatie met een uv lamp voor thuis, dus niet zo'n dure professionele maaar een eenvoudiger exemplaar, waaronder je handen 5 min. moeten drogen.
Ik vind het superleuk. Hopelijk blijft het lang zitten.
Is er nou verschil tussen gelpolish, gellak en gellish? Ik ben een leek hierin...maar kan iemand mij dat vertellen?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 14:50

volgens mij is het hetzelfde alleen geeft elk merk er zijn eigen naam aan, het zijn allemaal lakjes die via een UV lamp moeten drogen.

aliealie, wat voor setje heb jij gekocht?
Mijn nagels vinden elke 2 a 3 dagen een nieuw lakje niet zo leuk (ik ga losse chipjes zitten pulken en daardoor beschadigen de nagels). Ben benieuwd of het beter wordt als de lak 2 weken blijft zitten, want zolang er geen chipjes in de lak zitten blijf ik eraf.

Vuyatela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:03

Ik heb t op mijn teennagels.
Ben hier wel tevreden over, en bleef wel lang...ik ga zowiezo om de 3 à 4 weken terug.
Diegene die t bij mij gezet heeft zei wel dat je vrij sterke nagels moet hebben omdat t anders minder goed zou houden? Vandaar dat ik op mijn nagels van mijn handen gewone gel heb...

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:12

ingvdh schreef:
volgens mij is het hetzelfde alleen geeft elk merk er zijn eigen naam aan, het zijn allemaal lakjes die via een UV lamp moeten drogen.

aliealie, wat voor setje heb jij gekocht?
Mijn nagels vinden elke 2 a 3 dagen een nieuw lakje niet zo leuk (ik ga losse chipjes zitten pulken en daardoor beschadigen de nagels). Ben benieuwd of het beter wordt als de lak 2 weken blijft zitten, want zolang er geen chipjes in de lak zitten blijf ik eraf.

Via een webwinkel BeautybyWilena heb ik wat spulletjes aangeschaft, een basis- en topcoat en een paar kleurtjes.
Zij verkoopt ook waterdecals, kleine dunne stickertjes waarmee je ook mooi je nagels kunt versieren.
het werkt wel verslavend haha.....ik wil nu al meer kleurtjes!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 13:21

Ik heb 10 dagen Shellac gehad. Zat top.
Heb het er zelf vast afgehaald omdat ik straks een andere kleur krijg.
Had knalrood en was de kleur een beetje zat. haha

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:53

Ik heb er vorige week french ma icure laten zetten bij de styllist. Wel een duur grapje, 45 euro vragen ze hier ( wel met gellish producten). Ik heb net deze besteld om het thuis te proberen
http://www.collishop.be/e/nl/cs/303166- ... ed-2997176
Ik ben benieuwd of het zelf ook zal lukken om te zetten.
Gewone nagellakken zijn geen succes. Op de een of andere manier droogt het niet goed en heb ik altijd beschadigingen erin. Na een paar uur trekt het al op niks meer...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 20:18

45 euro?!
Als is het gellish met puur goud :n ;)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:23

fijn maar hellaas met het (huid)vet van de paarden heb ik het er in no time af :+ ook antibiotica enzo kan ervoor zorgen dat het gewoon niet blijft zitten.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 20:32

Ik ben zelf bij à dagelijks met paarden bezig, en twee klanten van mij ook, en niks geen problemen.... Huidvet van een paard komt erop, niet eronder. Antibiotica kan invloed hebben, maar dat gebruik je als het goed is geen 365 dagen per jaar

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:52

Ik heb een cursus gevolgd om deze te zetten en heb mijn producten van lechat :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 20:54

Ik ben inmiddels alweer driekwart jaar gecertificeerd nagelstyliste ;)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:11

LadyMadonna schreef:
45 euro?!
Als is het gellish met puur goud :n ;)

Het mocht idd wel voor die prijs. Maar wel supernetjes gezet, en ruim een week later zien ze er nog goed uit. Ondanks mijn werk in een dierenspeciaalzaak ( knaagdieren en zwaar werk id winkel, ) en dagelijks bij de paarden.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:31

Waar de gellish vd pedicure 4 weken bleef zitten, heeft mijn zelfgezette het amper vijf dagen uitgehouden. Ik had een deel,over mijn huid gelakt (:+) waardoor er allemaal blazen onder kwamen, en na een paar dagen heb ik het afgepulkt. Een dezer dagen maar es nieuwe poging doen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 23:01

Huid en gp is idd geen goede combi ;)

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:24

Hoi,

Ik heb sinds enkele weken een gellak kit van mixcoco inclusief uv lamp.
Mij nagels glimmen fantastisch mooi maar soms gaat de eerste laag(gel) raar bubbelen als het onder de uv lamp vandaan komt. Iemand enig idee hoe dit kan?