Eerste paar keer behoorlijk heftig, na de eerste antibiotica-kuur nog een tweede nodig.. En ik houd daar helemaal niet van, die chemische troep..
Ik heb uiteraard overal gezocht naar natuurlijke middeltjes.. liters water gedronken, liters cranberry-sap.. vitamine-C pilletjes..
Uiteindelijk hoorde ik via mijn moeder dat haar tante vroeger altijd brandnetelblaadjes (in stukjes geknipt) op haar boterham deed en dat dit zo goed hielp tegen blaasontsteking..
Een paar maanden later was het weer raak, binnen een dag weer enorme last met plassen, ik kon haast niet meer lopen
En toen ben ik ipv antibiotica eerst de brandnetelthee van zonnatura eens gaan proberen. Verder niks anders gedronken, alleen een paar liter brandnetelthee.. en een dag later had ik gewoon bijna geen last meer!! Een week later was ik er helemaal vanaf
En dan denk je natuurlijk, ach, dat is toeval..
Vannacht werd ik wakker, en ja hoor, weer last, en het gevoel dat je elke 5 minuten naar de wc moet.. Dus heb ik vanmorgen weer eens brandnetelthee gezet, drie mokken gedronken.. en ik heb weer nergens meer last van
Nu blijf ik wel de komende paar dagen niks anders drinken dan brandnetelthee.. maar ik geloof nu wel echt dat het helpt!Dus ik dacht, laat ik deze tip eens met bokt delen.
Zijn er meer mensen die dit wondermiddeltje al ontdekt hebben?