Nu is het zo.. Dat gister een vriend van mij bij me is geweest.. Hele tijd niet gezien, dus innig omhelzen en hele avond gezellig kletsen, naast elkaar zitten enz..
Gisteravond begon hij al dat hij zich niet lekker voelde.. Warm enzo.. Beetje raar gevoel in buik.. (Maar na mn therapie kan ik hier rustig en reeel in blijven) Dus niks aan de hand opzich..
Hij had nog pizza gegeten, want hij dacht dat dat hem goed zou doen? (Zou ik noooooit doen, maar goed
)Lang verhaal kort.. Ik appte hem net om te vragen hoe ie zich voelde..
En ja hoor.. Hartstikke ziek.. Vanaf vannacht aan het overgeven en misselijk hele tijd.. Natuurlijk erg sneu voor hem..
Maar ik raak nu toch echt lichtelijk in paniek!!Hij heeft tenslotte hele avond op mn bank gezeten.. Ff in mn bed gelegen nog, naar mn wc geweest.. En tja.. Kussen en al gegeven..
(Nu wil ik niet weer als een bezetene mn hele huis gaan ontsmetten.. In het kader van de therapie) Dus ik probeer rustig te blijven..
Maar jullie weten wel hoe dat gaat..
Nu ben ik vanaf eind nov tot eind dec elke keer ziek geweest (griep) En vanaf toen ben ik dus aan de echinaforce gegaan, 2 stuks fruit elke dag, redelijk veel groente, slaap genoeg.. Dus ik hooooooooop dat mn weerstand voldoende is...
Maar kan toch iemand mij geruststellen met iets?? Of zit de kans er groot in dat ik het n ook krijg...

Het klinkt in ieder geval alsof je er alles aan hebt gedaan gezond te blijven dus je weerstand is denk ik prima in orde hoor!
Enfin, er is niets gebeurd, ik ben niet ziek geworden.
Maar je moet er niet aandenken en niet vanuit gaan dat je het ook krijgt, het kan alles zijn, hij kan ook iets verkeerds hebben gegeten enz.