Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Ik was mn haal al een aantal maanden conditioner only. Mijn haar is niet vies of vet. Het ruikt fris en ziet en voelt er echt niet vet uit.
De creme spoeling masseer ik goed in, laat ik een minuut of 3 zitten en spoel ik er uitgebreid uit.
Geryon schreef:Nee hoor. Geen reclames. School![]()
Ik heb geleerd dat vuil zich niet kan hechten aan water. Daar is 'zeep' voor nodig. Dat maakt als het ware een 'bel' om het vuil en zo kan het weggehaald worden. Met water niet.
listiglistje schreef:Colway schreef:Snap als mensen werk doen of bezigheden waarbij je haar echt smerig wordt het wel wassen, maar ik heb gewoon een kantoorbaan. Heb wel een paard, maar m'n haren worden daar niet vies. Ruiken ook nooit
zweet jij nooit onder je cap? Ik heb altijd een gigaplak-en zweetkop
Colway schreef:Geryon schreef:Nee hoor. Geen reclames. School![]()
Ik heb geleerd dat vuil zich niet kan hechten aan water. Daar is 'zeep' voor nodig. Dat maakt als het ware een 'bel' om het vuil en zo kan het weggehaald worden. Met water niet.
vuil kan prima afgewassen worden met water, alleen vuil wat sterk vet is niet, maar hoe wordt je haar zo vet dan? Door je eigen talg. En juist door vaak te wassen, maakt je hoofdhuid meer talg aan.
Geryon schreef:Hier ook EquiPhoto. Ik heb mijn haar vroeger élke dag gewassen én elke dag conditioner. Ik had prachtig haar! Misschien is het dat gewend en daarom vet zonder shampoo?
Geryon schreef:Hier ook EquiPhoto. Ik heb mijn haar vroeger élke dag gewassen én elke dag conditioner. Ik had prachtig haar! Misschien is het dat gewend en daarom vet zonder shampoo?
Geryon schreef:En waarom dan Mri? Ik kan me niet voorstellen dat het dan even schoon is? Of conditioner moet ook kunnen 'schuimen' oid?
Geryon schreef:Vuil wat je zonder water ook eruit kan halen jaMaar veel vuil niet hoor
listiglistje schreef:Mri schreef:Ik was mn haal al een aantal maanden conditioner only. Mijn haar is niet vies of vet. Het ruikt fris en ziet en voelt er echt niet vet uit.
De creme spoeling masseer ik goed in, laat ik een minuut of 3 zitten en spoel ik er uitgebreid uit.
Maar dan was je ze toch nog met een vergelijkbaar spulletje![]()
Ik dacht dat het hier ging om alleen met water te wassen