Cassidy schreef:XS of S en jezelf te dik vinden? En je bent 13? Zou ik me nog geen zorgen maken om je figuur. En die groeispurt komt nog wel. Wees blij met wat je hebt, want de lucht inschieten op die leeftijd is niet altijd even grappig!
Ik wordt verlegen.
Ik heb tehoren gekregen van de ggd dat ik nog maar 3 tot 6 centimeter groei.
Bizzybijtje schreef:Als de taille te hoog is is je truitje dus gewoon te klein

Je gaat er niet dood van om dan een grotere maat te kopen, dan zit het meestal juist mooier.
Nee, mijn taille zit vrij hoog vergeleken mijn vriendinnen.Dus in de kelren zit dit niet mooi.Ik lijk naar mijn mening juist dikker en blubberiger in een groter maatje.
Maar ik kan het proberen 
Ayla schreef:Ik ben 1.75 en heb van shirtjes/hemdjes/jurkjes ook altijd XS en ik kan altijd prima slagen bij de H&M en ZARA, Vero Moda, Pieces etc.

Ik weet niet of ze jou smaak kleding daar verkopen natuurijk, maar ik denk dat je bij de H&M al een heel eind komt.
Ja zeker! Maar mag niet internet bestellen van mama xD En ze kan de stad niet aan vanwege astma.En met vriendinnen ben ik altijd heel onzeker, en koop ik het toch maar niet.
Thats_Me schreef:Ga eens wat winkels af. Tegenwoordig heb je veel leuke winkels die ook voor een kleiner budget kleding verkopen. Ook is het op dit moment uitverkoop waarbij je ook bij de wat duurdere winkels goedkoper kleding kan vinden.
Je bent daarbij in de groei en ik ga er vanuit dat je een buikje hebt en geen uitpuilende bierbuik haha. Dat is trouwens heel normaal ieder mens heeft een buikje alleen sommige hebben een iets grotere. Trouwens als je in een small of extra small past dan ben je echt niet dik of breed hoor!! Juist heel smal hoewel je waarschijnlijk wat vrouwelijke vormen aan het krijgen bent. Dat is heel normaal en daar moet je trots op zijn!
Ik denk dat het voor jou vooral belangrijk is om een positiever zelfbeeld te krijgen door naar je mooie dingen te kijken en jezelf te accepteren hoe je bent. Dan zul je vast zien dat de kleding wel mee valt en trouwens ook bij de C&A kun je hele leuke kleding krijgen!
Ik koop daar meestal ook.Heel soms hebben ze er iets tussen zitten.Mijn vriendin en ik zagen hetzelfde shirtje en die hadden ze alleen in maat M.En die stond me echt afschuwelijk,en haar goddelijk.
( ik gunde het haar antuurlik wel hoor
)