Foundation Shimmer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vrouw2014

Foundation Shimmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 18:02

Hoi!

Overal op tv zie je het..bij gtst, make over programma s etc
Je ziet "glimmende" gezichten..van de week eindelijk op tv gezien dat het
om een shimmer gaat?! Nu ik gelijk na de kruitvat, etos en hema gerent...nergens te vinden..
alle soorten foundations op me hand gesmeerd maar allemaal mat.

Wie o wie kan me aan deze shimmer helpen?! Optie is altijd nog vaseline :P op me gezicht smeren haha
maar dat is niet zo geslaagd plan :D

Wie weet het?!

lovey_ou

Re: Foundation Shimmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:04

Om je gezicht te laten glanzen moet je highliter kopen :j Zo zit niet je hele gezicht onder maar breng je het gewoon aan op de plekken die je wilt! Ik ben zeer tevreden over Soft en Gentle van Mac die zorgt voor een healty glow! :D

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 18:05

lovey_ou schreef:
Soft en Gentle van Mac die zorgt voor een healty glow! :D

Waar is die te koop? Zit er nog een bepaalde kleur aan vast? Of is het gewoon voor elke
huidskleur?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:06

Een bronzer kan je ook kopen, gebruik is ook vaak c:
Of gewoon een goede foundation, zelf heb ik catrice foto finish, vind ik zelf een hele fijne foundation c:

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 18:08

Ja ik zelf ben niet zo van de foundation...heb wel een bb van l oreal geloof ik maar die is mat. ik wil een glans op me gezicht! Die healty glow :p

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:08

Dan zou ik voor bronzer gaan!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:08

http://www.maccosmetics.nl/

Staan ook de plekken op waar ze te koop zijn en is ook via de site te koop. Is wel een vrij dure maar je doet er super lang mee. Je hebt natuurlijk ook normale goedkope merken bij kruidvat en etos enzo maar die zijn vaak glitterig in plaags van glanzend. Maar er zitten mooie tussen van bijvoorbeeld essence en catrice te koop bij bepaalde kruitvatten! :j

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:09

Fair schreef:
Of gewoon een goede foundation, zelf heb ik catrice foto finish, vind ik zelf een hele fijne foundation c:

Als je dat op je hele gezicht smeert dan word je oranje, denk niet dat dat het effect is wat de TS wil bereiken B-)

Maar je kunt een highlighter kopen en die aanbrengen op je jukbeenderen, dan krijg je een mooie glow! Op youtube staan veel voorbeeldfilmpjes.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 18:10

lovey_ou schreef:
http://www.maccosmetics.nl/

Staan ook de plekken op waar ze te koop zijn en is ook via de site te koop. Is wel een vrij dure maar je doet er super lang mee. Je hebt natuurlijk ook normale goedkope merken bij kruidvat en etos enzo maar die zijn vaak glitterig in plaags van glanzend. Maar er zitten mooie tussen van bijvoorbeeld essence en catrice te koop bij bepaalde kruitvatten! :j

Thanks! Morgen maar weer even na de kruitvat/etos voor een highliter ;) En anders bestel ik hem via internet...

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:11

Plien91 schreef:
Fair schreef:

Als je dat op je hele gezicht smeert dan word je oranje, denk niet dat dat het effect is wat de TS wil bereiken B-)

Maar je kunt een highlighter kopen en die aanbrengen op je jukbeenderen, dan krijg je een mooie glow! Op youtube staan veel voorbeeldfilmpjes.

Bronzer moet je ook niet op je hele gezicht smeren :')

ts: kijk even op google en typ bronzer in c:

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:12

Plien91 schreef:
Fair schreef:

Inderdaad zie vaak mensen lopen met een hele bruine streep op hun jukbeenderen :r Gebruiken veelste veel en op de verkeerde plek. Bronzer is om te shapen zodat je gezicht smaller lijkt :j

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:14

lovey_ou schreef:
Bronzer is om te shapen zodat je gezicht smaller lijkt :j

Mn vriendin doet make up opleiding en die zei dat je het best bronzer kon gebruiken :')
maar daar heb ik verder geen verstand van _O-

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:14

Fair schreef:
Plien91 schreef:

Bronzer moet je ook niet op je hele gezicht smeren :')

ts: kijk even op google en typ bronzer in c:

Duh, dat snap ik. Maar ik gebruik een matte bronzer om te shapen en de highlighter voor de glow. Als ik op die plekken bronzer aanbreng, licht ik waarschijnlijk oranje op.

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:16

Je kunt ook een reflecterende dagcreme of een lichtreflecterend serum kopen.

Zelf vind ik de highlighters van Sephora (V&D) en MAC erg fijn :j

gebruiker002

Tinted glow moisturizer van oriflame! Ideaal, geeft een mooie glans/sparkle kost 13,95

lovey_ou

Fair schreef:
lovey_ou schreef:
Bronzer is om te shapen zodat je gezicht smaller lijkt :j

Mn vriendin doet make up opleiding en die zei dat je het best bronzer kon gebruiken :')
maar daar heb ik verder geen verstand van _O-

Bronzer licht je gezicht niet op :n Dit maakt het donkerder en bij sommige bronzers zit er wel een glansje in maar dat maakt het ook donkerder wat het meteen onnatuurlijker maakt. Altans dat vind ik persoonlijk. :P

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 18:16

Ja ik gebruik ook nooit bronzer..ja in de zomer of na een zonnebank kuur voor een leuker effect..maar ben nu zo wit als melkfles.

Maar wil geen glitters he...wil een "vettig" effect

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:23

Een poeder en bronzer bevatten minuscule glittertjes om het glans effect te krijgen.
Wil je echt een glans/glim dan heb je veel meer aan een foundation.

De glow moisturizer die ik in mijn eerdere post noemde is daar speciaal voor gemaakt ;)

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 18:26

noortje schreef:
Een poeder en bronzer bevatten minuscule glittertjes om het glans effect te krijgen.
Wil je echt een glans/glim dan heb je veel meer aan een foundation.

De glow moisturizer die ik in mijn eerdere post noemde is daar speciaal voor gemaakt ;)

Ok :D waar is die verkrijgbaar?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:52

Als je een foundation wilt, ik weet niet hoeveel je eraan uit wilt geven, maar YSL heeft nu van Touche Éclat ook een foundation. Eerst hadden ze daar nl. alleen maar concealers/highlighter pennen en nu dus ook een foundation die je gezicht een 'glansje' geeft. :D Heb hem verder niet uitgeprobeerd ofzo, maar die producten staan wel bekend om hun glow.
Heb hem even voor je opgezocht: http://webshop.iciparisxl.nl/nl_NL/Merk ... ON/p597853
Maar eerlijk gezegd denk ik dat je het beste gewoon voor een highlight poeder kan gaan, dat dragen die mensen in GTST enzo waarschijnlijk ook. :) En dan kan je het ook gewoon over je eigen BB cream doen of gewoon op je gezicht als je verder niks op wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:01

Uhm Je hebt van Catrice zo'n foundation, met zo'n pompje. Een matte en en 'foto-finish; ofzo die een beetje glimt. Mss is dat wat voor je :Y)

Verder heb ik ook een niet-matte foundation van sephora gehad :j !

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:41

Danielledm schreef:
Maar wil geen glitters he...wil een "vettig" effect

waarom moeilijk doen? gooi gewoon wat olijfolie op je gezicht }>

essence van kruidvat heeft idd hele fijne producten voor een leuke prijs!