Sinds 15 december heb ik een vervelende pijn rechts onder in mijn buik. Deze pijn begon 's middags en werd steeds scherper naarmate de avond vorderde.
De dag hierna zijn we meteen naar de huisarts gegaan, deze dacht aan een blinde darm ontsteking, maar omdat ik verder geen koorts of andere symptomen had mocht ik weer naar huis en alles goed in de gaten houden. Ik ben die week niet ziek geworden oid, maar ben wel thuis gebleven van school omdat de pijn heel vervelend was en bijna altijd aanwezig was, was hij er niet dan had ik wel een ontzettend drukkend gevoel. Drie dagen later zijn we weer terug gegaan naar de dokter waarop ik meteen ben doorgestuurd naar het ziekenhuis om daar bloed te laten prikken, helaas kwam hier niks uit. Een halve week later ben ik weer naar de dokter gegaan omdat de pijn bleef aanhouden en ik hierdoor niet meer kon functioneren zoals ik dat wilde, concentreren op dingen werd vrij moeilijk. De dokter stak het toen op een verrekte spier.. Met die conclusie in mn achterhoofd weer naar huis en weer een week thuis gezeten, tot ik het in het weekend echt niet meer uithield en we naar de huisartsenpost zijn geweest. Hier bleek dat ik een blaasontsteking had, maar ook nu werd er niks in mijn darmen (want daar zit de pijn) gevonden. Antibiotica gekregen voor de blaasontsteking en zo gingen we weer een week verder. De pijn/het drukkende gevoel bleef aanwezig dus ben ik weer naar de dokter gegaan en heb ik laxeermiddelen meegekregen, met als doel mijn darmen eens goed leeg te maken en te kijken of dit hielp. Mijn dikke darm is namelijk constant gevuld, zonder echte reden.
Ik heb twee weken lang de laxeermiddelen geslikt, zonder resultaat. Mijn darm bleef gevuld en de pijn bleef. Vandaag ben ik daarom weer naar de dokter gegaan en die zei doodleuk: "We kunnen niks voor je doen, je beeld je die pijn waarschijnlijk in. Je buik is dus een zwakke plek en dat merk je wanneer je gestresst of drukt bent"
Ik was echt met stomheid geslagen, hoe kan ik me zoiets nou meer dan een maand indenken?
Mijn ontlasting is gewoon al die tijd goed geweest, dus ik heb geen last van obstipatie oid.
Zijn er Bokkers die zoiets als dit herkennen?
Morgen gaat mijn moeder nog eens bellen met de dokter, want we vinden dit wel een erg rare conclusie.

je krijgt het, of je krijgt het niet..) 
Al ga ik met een pukkel naar mijn huisarts krijg ik volgens mij nog een middeltje mee