Nou doet door je enkel gaan natuurlijk veel pijn.
Volgende dag beetje blauw wel erg dik. En veel pijn.
Gewoon rust houden. in geteept.
Haal ik gisteren avond teep er af.
Dit als resultaat

Kan helaas half 6 pas bij de huisarts terecht.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Niet paniekeren
44Myrthe44 schreef:Waarvoor maak je dit topic eigenlijk? Om te laten zien hoe zielig je wel bent?
Je gaat vanavond naar de HA, wij kunnen vanaf het scherm niks doen aan je pijn....
Dhani schreef:Ik denk dat je niet te veel pijnstillers moet eten voor je naar je HA gaat. Natuurlijk kan je wel wat nemen. Ik bedoel Straks ben je bij de HA en dan kan je niet de pijn aan geven wat je eigenlijk voelt en zo kan hij een verkeerde diagnose stellen.
44Myrthe44 schreef:Waarvoor maak je dit topic eigenlijk? Om te laten zien hoe zielig je wel bent?
Je gaat vanavond naar de HA, wij kunnen vanaf het scherm niks doen aan je pijn....
musiqolog schreef:44Myrthe44 schreef:Waarvoor maak je dit topic eigenlijk? Om te laten zien hoe zielig je wel bent?
Als je net zo'n blessure oploopt, kun je nergens aan anders aan denken. en ja, dan vind je jezelf heel zielig omdat je nergens heen kunt. Dan wil je erover praten, en dat kan met ons. Wat is het probleem verder?
Overigens: ik heb vorige maand kort na elkaar mijn knie verdraaid en mijn schouder uit de kom gehad, ben er nog steeds van aan het genezen. Ben nu ook als de dood om uit te glijden, omdat dan gemakkelijk één van de twee blessures weer terugkomt, of omdat ik er dan een derde bij heb. Dus ja, ik snap helemaal dat je dit onderwerp aanmaakt.
Maartje347 schreef:StonedRomy schreef:ook even rekening mee houden dat je allergisch kunt worden voor paracetamol.
Veel sterkte en succes bij de doktor.
Oke dank je!
ik ga ook even met de huisarts overleggen voor pijnstillers. zodat ik niet zoveel meer hoeft te nemen!
Dank je voor je reactie.
musiqolog schreef:44Myrthe44 schreef:Waarvoor maak je dit topic eigenlijk? Om te laten zien hoe zielig je wel bent?
Als je net zo'n blessure oploopt, kun je nergens aan anders aan denken. en ja, dan vind je jezelf heel zielig omdat je nergens heen kunt. Dan wil je erover praten, en dat kan met ons. Wat is het probleem verder?
Overigens: ik heb vorige maand kort na elkaar mijn knie verdraaid en mijn schouder uit de kom gehad, ben er nog steeds van aan het genezen. Ben nu ook als de dood om uit te glijden, omdat dan gemakkelijk één van de twee blessures weer terugkomt, of omdat ik er dan een derde bij heb. Dus ja, ik snap helemaal dat je dit onderwerp aanmaakt.

StonedRomy schreef:ook even rekening mee houden dat je allergisch kunt worden voor paracetamol.
genja schreef:StonedRomy schreef:ook even rekening mee houden dat je allergisch kunt worden voor paracetamol.
Sorry dit is echt onzin!! Ik ben apothekersassisitente en je moet je natuurlijk gewoon aan de maximale dosering houden ( <60kg 3 x daags 2 tabletten en > 60kg 4 x daags 2 tabletten) maar het is echt niet zo dat je opeens allergisch wordt als je het lang slikt. je kan het alleen overdoseren en dat is natuurlijk wel gevaarlijk maar heeft niets met een allergie te maken.
Groetjes Genja