Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ik stop met bloed geven omdat er geld mee verdiend wordt kan ook niemand mijn bloed gebruiken. Daphne__ schreef:Hmmm... Ik heb me niet zo lang gelden aangemeld als bloeddonor, zit nou te wachten op bericht.... Maar heel eerlijk... Dit maakt me wel aan het twijfelen.
Dat er aan verdiend word, oké, de mensen die er werken moeten ook betaald worden... maar dit zijn geen kleine bedragen.
(zeggen ze in het filmpje) Datjaa schreef:Ik denk het misschien ook wel ja, maar zou je dan niet krijgen zoals er in dat filmpje gezegd wordt, dat er veel mensen op af komen, die het geld goed kunnen gebruiken?
Dus ook verslaafden, en hele arme mensen die geen goede voeding hebben, en wil je dus liever niet dat die bloed geven(zeggen ze in het filmpje)
Judith_ schreef:Datjaa schreef:Ik denk het misschien ook wel ja, maar zou je dan niet krijgen zoals er in dat filmpje gezegd wordt, dat er veel mensen op af komen, die het geld goed kunnen gebruiken?
Dus ook verslaafden, en hele arme mensen die geen goede voeding hebben, en wil je dus liever niet dat die bloed geven(zeggen ze in het filmpje)
De mensen gaan door een keuring en ook na afloop wordt het bloed nog getest. Bloed van personen die niet gezond zijn of verslaafd zijn wordt waarschijnlijk niet eens af genomen.