Schwarzkopf Perfect Mousse, echt goed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Schwarzkopf Perfect Mousse, echt goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 17:13

Ik zag op tv een reclame van Schwarzkopf Perfect Mousse. Dat schijnt permanente kleuring te zijn (dus echte verf) maar deze kun je als shampoo in je haar masseren. Heeft iemand dit al uitgeprobeerd, werkt dit echt als verf en is het echt zo makkelijk, zonder knoeien?

Anoniem

Re: Schwarzkopf Perfect Mousse, echt goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:20

LZP -> MW

zelma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 01:07

Ik heb wel die van John Frieda een tijdje gebruikt ook die mousse, die pakte wel goed maar de kleur werd best snel vaag.
maar ik merk dat 'winkel verf' mijn haar 100 x kapotter maakt dan als ik het bij de kapper laat doen,
dus ik laat het nu bij de kapper doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 01:28

Super spul! Gebruik niks anders meer.
Mooie kleur die goed blijft zitten en makkelijk in gebruik :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 06:27

Ik gebruik de mousse van L'Oreal. Hetzelfde principe, werkt idd heel fijn.
Wel goed uitspoelen, de eerste keer dacht ik dat ik het goed had uitgespoeld en vervolgens kreeg ik toch jeuk.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 13:40

zelma, ik wissel af, meestal heb ik geen zin om zelf te verven en dan ga ik weer naar de kapper... dit "geintje" kost me alleen meer dan 50 euro en 3 weken later heb je toch weer uitgroei, hoe goed de verf ook is, je haar groeit toch verder. Beetje zonde. Dus ik wil vaker zelf verven, maar ik háát die flesjes met tuutje en die vloeibare troep. Dit lijkt me een uitkomst.

Fitzroy, ik ga na het verven altijd lekker onder de douche, met lang haar véél makkelijker om uit te spoelen zonder moeilijkdoenerij :D Dus goed uitspoelen moet lukken.
Gooi jij er na het uitspoelen nog shampoo doorheen? In de gebruiksaanwijzing staat dat je moet spoelen totdat het water weer helder is en er dan direct die conditioner uit het pakje doorheen te doen. Bij andere, "gewone" verf was ik ook gelijk mijn haar met shampoo...

En hoe zit het met de verf op je voorhoofd? Of kun je dat aardig voorkomen met deze mousse?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:50

Ik heb de mousse ook eens gebruikt :)
Fijn spul hoor, pakt goed.

Enige nadeel is dat het wel redelijk snel vaal wordt (ik had rood)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:27

GC, ik spoel ook uit onder de douche en daarna de conditioner erin, maar blijkbaar was het toch niet goed genoeg uitgespoeld. Ik leg altijd gelijk wattenpads klaar of make up doekjes om direct nadat je de mousse hebt aangebracht, de verf bij de haargrens te verwijderen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:45

Dat deed ik altijd met as, niets werkt beter! Maar ik rook niet meer, dus moet nu wat anders verzinnen :D