Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Tara_ schreef:Ik zou niet iedere keer om antibiotica vragen bij keelpijn. Zo krijg je juist resistentie van de bacteriën. Zelf heb ik goede ervaring met zuigtabletjes van de Erica (een natuurwinkel). Maar andere zuigtabletjes zullen vast ook goed werken.
Edit: Een supplement slikken om je weerstand wat op te krikken kan ook geen kwaad denk ik. Net als een probiotica. Al zou ik wat dat betreft om advies vragen bij een winkel als De Tuinen, als je daar open voor staat natuurlijk.
Eet iig genoeg groente/fruit, sport en nogmaals denk ik dat een supplement voor je weerstand geen kwaad kan.
fjordowner18 schreef:ik heb ook een antibiotiacekuur gekregen voor mijn keelontsteking en ik ben er blij mee hoor.
paracetamol niks helpt
had gister tegen de 40 graden koorts en dan pak je alles aan geloof mij en gelukkig werkt het ook haha
delvira schreef:fjordowner18 schreef:ik heb ook een antibiotiacekuur gekregen voor mijn keelontsteking en ik ben er blij mee hoor.
paracetamol niks helpt
had gister tegen de 40 graden koorts en dan pak je alles aan geloof mij en gelukkig werkt het ook haha
heel veel beterschap dan, ik heb inderdaad ook eerst baat gehad bij een kuurtje, maar denk toch dat het een virus is, waardoor het terug is gekomen, wel minder heftig dan de vorige keren gelukkig.
Maar fijn dat je inderdaad wat aan hebt en dat het werkt....