In eerste instantie via Altrecht (psychologisch centrum).
Nu ging zij een jaar terug weg bij Altrecht en werken bij Co-Eur (centrum voor overeetstoornissen)
De klachten waar ik mee gekomen was leken grotendeels opgelost dus nu was mijn overeetstoornis
aan de beurt waardoor ik de keus gemaakt heb met 'haar mee te gaan' naar Co-eur.
Ik heb in al die jaren ontzettend veel aan haar gehad. Ze kende mij op een gegeven moment beter dan ik mezelf ken af en toe.
Ze heeft ook mijn vader, mijn zus en mijn ex gesproken waardoor sommige dingen nog beter te bespreken waren.
Nu zit deze psycholoog sinds september thuis met een burn-out en heeft het besluit genomen niet meer terug te komen.
Ik heb natuurlijk een vervangende psycholoog gekregen maar ik twijfel of dit de juiste psycholoog voor mij is op dit moment.
Ik heb zeker iets aan de gesprekken maar ik vind het erg lastig dat ik heel veel opnieuw moet vertellen. Ik weet soms niet
meer wat ze al wel weet en wat niet. Daarbij komt ook dat ze erg jong is (gok eind 20) en niet bepaald lelijk

Ik kan me hier soms erg ongemakkelijk door voelen. Heb niet t idee dat ik er minder makkelijk door praat of minder open door ben
maar ben wel te veel bezig met haar niet aan durven kijken.
Nu heb ik toen zij op vakantie was een maand terug nog weer tijdelijk een andere psycholoog gesproken en dat vond
ik echt helemaal niets.
Ik twijfel dus heel erg wat ik zal doen. Ik weet dat het tijd kost om weer zo'n 'band' (niet helemaal t juiste woord) op te bouwen met een psych dus ik wil het ook wel de tijd geven. Ben bang dat het probleem bij een andere psych niet opgelost is.
Ook loopt mijn traject hier in juli af dus is t ook maar weer de vraag of wisselen dan handig is.
Iemand tips/advies?

)