spierspasmes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

spierspasmes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 23:35

Nouja, het is niet dat ik er enorm onder leidt, maar het valt me toch op. Ik heb regelmatig spierspasmes, vooral in mijn duim, benen (kuit) en armen. Dat zijn van die spiertjes die dan samentrekken ofzo. Het is niet de hele tijd, zo nu en dan komt het eens naar voren. Duim het vaaktste. Net zag ik toevallig even een spier in mijn arm samentrekken een paar keer, inmiddels is dat gewoon over

Op internet lees ik dat het voornamelijk gaat over (te) zwaar belasten van een bepaalde spier met als gevolg dat je van die spasmes krijgt.
Nou gebruik ik mijn duim niet echt intensief :') dus dat is al niet echt van toepassing. Als mijn duim spasmes heeft gaat de hele duim tekeer, dus niet zozeer 1 spiertje denk ik.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of mensen die er iets meer van weten?

Pam87

Re: spierspasmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:59

Zou ook door bepaalde tekorten kunnen komen oa. Kalium, mischien een idee je bloed te laten testen?

Iejoorr

Re: spierspasmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:00

Ik heb het ook wel is in mijn bovenarm of bovenbeen, vind het altijd grappig om te zien hoe je huid opeen ''opbolt'' := Volgensmij kan het niet veel kwaad.