Ik ben al een paar keer begonnen met hardlopen en vond dat ook erg leuk.... Al had ik wel snel last van mijn knie . Enfin, de eerste keer ben ik gestopt omdat ik naar australie ging en ik daar niet de schoenen ed. had om het te blijven doen + mijn knie die het niet leuk vond toen ik zwaar corrigerende hardloopschoenen aangemeten kreeg. De tweede keer omdat ik een longontsteking kreeg en ik nu eigenlijk niet zo'n zin heb om het op te pakken omdat mijn conditie (die al amper aanwezig was) nu echt foetsie is..., En de eerste twee weken van mijn hardloopschema echt NAAR zijn

Nu zit ik al een lange tijd te denken aan die kangoo jumps. Een tijdje geleden was het helemaal hot en happening omdat het in dat programma 'mijn kind is te dik' gebruikt werd... Maar ik ken niemand die het ook echt daadwerkelijk aangeschaft heeft... Ook op internet kan ik niets vinden. Maar het lijkt me toch best cool om met die dingen mijn conditie op peil te houden, helemaal omdat ik het met hardlopen die 'klappen' best vervelend vond en ik soms aan het einde van de training ook echt het idee had dat ik niet meer vooruit kon komen
Ze zijn alleen beetje prijzig in aanschaf, mja. Dat zijn hardloopschoenen ook. Dusss, iemand ervaringen
? En geen last van zwikkende enkels ofzo, want daar zou ik toch wel bang voor zijn
.. Daarnaast lijkt het me dat je ook erg veel bekijks trekt en daar ben ik ook niet zo van haha,.