heeft een apotheek het?, ik kan het ook online bestellen maar dan komt dat hier thuis aan en dan krijg ik weer stomme vragen en ik moet het eigenlijk nu of morgen hebben.
Ik koop het hier gewoon altijd bij de etos. Apotheek verkoopt bij mij niet de gel maar wel andere producten vh merk. Zou het dus toch maar gewoon bestellen, zo gek is het toch niet?
Suzanne F.
Geplaatst: 13-01-13 12:33
Als je deze klachten hebt kan je beter naar de dokter gaan, misschien heb je een schimmeltje. Niks om je voor te schamen. En ik heb verder geen idee hoor maar mocht je dit willen gebruiken als een soort anticonceptie dan is dit niet 100% betrouwbaar. Je kan nog steeds zwanger raken.
vuurneon
Geplaatst: 13-01-13 12:34
Etos heeft het gewoon hoor, staat bij vaak bij de tampons ed. Kruidvat heeft het ook gewoon in het schap staan
Enne ik weet dat 17 een gevoelige leeftijd is, maar je hoeft je nergens voor te schamen. Bijna alle vrouwen hebben wel vaginale ongemakken gehad hoor! Daar zullen je ouders je echt geen vragen over stellen. Bovendien als pakketje thuis komt, kun je toch ook gewoon zeggen; 'is gewoon iets dat ik besteld heb', zonder de inhoud te verklappen?
Heb je een schimmelinfectie, dan kun je ook bij de etos canesten gyno halen Je kan ook echt gerust een dame achter de kassa vragen hoor; de kans is enorm groot dat zij het ook al heeft gehad
Nee t is geen schimmel, heb best pijn na "het" gedaan te hebben, en een paar mensen adviseerde adviseerde dit middeltje omdat t ook herstelt. Die zei bij etos, maar daar kon ik het niet vinden, vandaar dat ik t hier vroeg.
Herstellen na het doen, doet het niet hoor. Het voorkomt vaak wel de schimmeltjes. Als ik het aanvoel komen, smeer ik die gel en dan zet t meestal niet door tot een daadwerkelijke infectie. Het is voornamelijk verzachtend bij jeuk en irritatie, niet bij pijn. als je pijn hebt kun je beter kijken wat de oorzaak daarvan is, en bv eens glijmiddel gebruiken tijdens de seks.