permanente haarverf gaat eruit.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iljavdm

permanente haarverf gaat eruit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 23:31

Hallo bokkers!

Beetje een vreemde titel maar oke.
Mijn zus heeft vorige week mijn vriendin en mijn haar geverfd, niet helemaal maar dipdye. Het is een rood, kers achtige kleur.
Het is vandaag precies een week geleden dat we het geverfd hebben.
Maar nu dus het probleem, het gaat er bij ons beide uit. Het is er al een heel stuk uit.
Het was haarverf van garnier nutrisse uit de kruidvat en er staat duidelijk op dat het permanente haarverf is.
Hebben jullie misschien ervaring of weten jullie wat we verkeerd gedaan zouden hebben?

Alvast bedankt!

Splinterz

Re: permanente haarverf gaat eruit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:33

Dat merk heb ik toen ook 1x gebruikt.. Ging er ook heel snel uit, vond het waardeloos. Denk dus niet dat jullie iets verkeerd hebben gedaan.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:34

ik lees even mee,
heb 2 weken geleden ook dip dye in mijn haar gedaan, alleen in het blond. hoop dat de mijne langer volhoud dus misschien komen er tips :D

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:35

Rood is een heel moeilijke kleur en houdt niet zo lang. De oranje pigmenten echter wel.. Heb mijn haar lang rood gehad en toen ik dit eruit wou slijten terug naar blond werd dit peentjesoranje.. Dat kon ik ook niet zomaar terug blonderen want dan zou ik eruit komen te zien als een clown.. Rood is leuk, maar als je ervanaf wil.. pff.. :+

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:35

Rood vervaagt bij de meeste merken erg snel.

Als je blijvend rood zoekt moet je henna gebruiken, alleen moet je wel rekening houden met een wachttijd na gewone haarverf anders krijg je hele vreemde kleuren :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:37

De kleur vervaagt met wassen,
Permanent of een spoeling. Maakt niet uit omdat een kleurtje over je natuurlijke haar kleur zit. Als je het zou ontkleuren blijft hij langer mooi maar zal hij uiteindelijk toch vervagen.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 23:38

Bedankt voor jullie snelle reacties zeg!
Henna wat is dat? :+

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 23:39

lrtj_ schreef:
Permanent of een spoeling. Maakt niet uit omdat een kleurtje over je natuurlijke haar kleur zit. Als je het zou ontkleuren blijft hij langer mooi maar zal hij uiteindelijk toch vervagen.

bedankt, maar gaat het dus helemaal weg of vervaagd het alleen?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:39

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:40

Ik ken henna alleen als het spul waar moslima's zich mee versieren voor feesten en bruiloften.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:41

IloveNikitaa schreef:
lrtj_ schreef:

bedankt, maar gaat het dus helemaal weg of vervaagd het alleen?

Het gaat er niet helemaal uit het word alleen heel vaal, daarom veel bij verven moet ik ook. Voor mijn raare kapsel.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:41

Je kan het ook bij de drogist krijgen speciaal voor je haar. Er loopt ook een heel bokttopic over met foto's en ervaringen.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 23:42

Ohh bedankt !

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:44

verf die je in de winkel koopt is nooit helemaal permanent. En inderdaad rood is een helse kleur die er supersnel uit. Ik heb het een tijdje brandweerrood gehad, en de kapper heeft er ook drie keer over moeten doen om het zo vel te krijgen. En moest het echt goed bijhouden. Ik zou als ik jou was een ander merk uitproberen, en gewoon vaak blijven verven, het word met elke keer ook mooier. en als de kleur die je wilt hebben lichter is dan je eigen haarkleur inderdaad bleken van tevoren.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 23:47

Okeoke dankje zal volgende keer dan een ander merk proberen en nee mn haaar is lichter als de kleur.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:26

Ik las je topic titel en dacht 'Goh, die heeft vast rode verf'. Rood gaat er nu eenmaal snel uit ja. Een vriendinnetje van mij lost dat op door een shampoo te gebruiken die koper pigment toevoegt, een beetje zoals zilvershampoo dus.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:42

Ik heb mijn haar ook altijd geverfd met Nutrisse van Garnier, ook rood :j Alleen dan helemaal.

Maar bij mij bleef het keurig zitten :j Alleen de uitgroei moest bijgewerkt worden maar verder.. Fijn spul vond ik het.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:45

Het ligt geloof ik ook een beetje aan je haar geloof ik, weet niet precies hoe dat zit.