Kniebanden gescheurd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

R00s

Kniebanden gescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 19:57

Hallo :)

Ik zal eerst even uitleggen wat er is gebeurd voordat ik met mijn vraag kom. Ongeveer 2 jaar geleden ben ik bij het turnen na een landing van de trampoline helemaal verkeerd terecht gekomen, mijn linkerknie klapte naar achter het voelde echt alsof mijn been gebroken was. Kon er gelukkig nog wel op steunen maar het voelde allemaal heel slap dus ik naar de huiarts en die dacht aan opgerekte banden door de klap van de landing.
De volgende dag werd mijn hele knie blauw en dit zakte helemaal naar mijn enkel naar beneden (foto: http://tinypic.com/view.php?pic=24xnu6p&s=6) . Maar ach ik ben niet zo kleinzerig dus ik dacht ik zie het nog wel aan en de last trok gewoon weg.
Maar vrijdag (2 jaar geleden na die klap) ben ik van mijn paard afgevallen en bleef hangen in de beugel en mijn knie draaide. En nu heb ik er weer last van.

Wat nu eigenlijk mijn gedachte waarom ik denk dat mijn kniebanden zijn gescheurd is dat mijn broertje ook van een trampoline is gevallen en die kan zegmaar zijn knie zelf ''uit de kom'' doen, bleek dus dat hij zijn voorste kniebanden heeft gescheurd. Nu ben ik dus bang dat ik dat ook en dat dat gevolgen heeft voor mijn gewrichten of iets dergelijks. Kan iemand mij misschien helpen die het zelf heeft gehad en hou je daar achter kwam?

Ik kan trouwens wel een foto van het ''uit de kom'' plaatsen maar weet neit of jullie daar op zitten te wachten :P
(Ik weet dat bokt geen guisarts is maar ik vraag om advies :))

Alvast bedankt, Roos

Noukie

Re: Kniebanden gescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:59

huisarts en doorverwijzing vragen voor een mri. Simpel as that, orthopeed kan je verder helpen :)

en sterkte, want niet fijn!

R00s

Re: Kniebanden gescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 20:09

Hmm ok was zowiezo van plan om naar de huisarts te gaan dus laat ik dat maar even doen, Thanks :)