Ongeveer 3 maanden geleden kreeg ik last van een (buik)griep.
Heel normaal, de tijd van het jaar, het heerst. En nu hebben nog veel mensen er last van.
Niet naar de dokter geweest, want het was tenslotte maar een griepje.
Na 2 weken ging het weer beter met me.
Ik ging naar school, wandelde veel met de hond en was weer lekker actief.
De weken daarop ging het steeds slechter met me.
Ik had nergens meer zin in, had geen motivatie voor school, geen motivatie om dingen te gaan ondernemen..
Ik had last van veel hoofdpijn, pijn in de benen, last van misselijkheid en diarree.
Elke dag gingen er wel 4 paracetamollen in, wat ook niet echt goed is, maar het hielp wel.
Ik drink genoeg water en thee en eet zo gezond mogelijk met af en toe een tussendoortje.
Ondertussen was ik al 3 weken niet naar school geweest, omdat ik het gewoon niet kon.
Ik was zo verschrikkelijk moe, na een beetje de huishoudelijke klussen doen kon ik niet meer.
Toen naar de HA gegaan, en bloed laten prikken.
Hier kwam helaas niets uit.
Nu zit ik nog steeds aan de diarree, ga elke dag minstens 4 tot 5 keer naar het toilet.
Nog steeds ben ik er moe.
Hoofdpijn is gezakt inmiddels, maar komt nu terug als een drukkende pijn in de rechterkant van mijn hoofd.
En straalt uit naar mijn nek.
Ook last van mijn onderbuik, geen constante pijn, maar een zeurende terugkomende pijn.
Het is geen menstruatiepijn, die heb ik 2 weken terug gehad en deze pijn voelt anders.
Ik word gestremd in mijn dagelijkse activiteiten, die ik weken geleden wel kon doen.
Ben het nu zat, en zit er een beetje door heen.
Het liefst wil ik gewoon weer alles kunnen doen als voorheen!
Als ik word meegevraagd voor een avondje bioscoop kan ik niet mee, omdat ik dan 2 of 3 keer onder de film naar het toilet moet rennen.
De nieuwsjaarsborrel met mijn familie heb ik moeten afzeggen, en ik zie mijn familie al niet veel
Hier baalde ik dus wel erg van.
Ik heb Norrit geprobeerd, dit hielp niet veel.
En op advies van de HA mee gestopt.
Na nog een bezoekje bij de HA, moest ik een monster van mijn ontlasting naar het ziekenhuis brengen.
Dit heb ik gisteren gedaan.
Hoop dat de uitslag er snel is, en dat ze uberhaupt wat vinden!
Onderhand zit ik al minstens 2,5 maand met deze klachten.
En ik wil er vanaf !!!
Ik heb precies het zelfde gehad een half jaar lang, na veel het ziekenhuis in en uit geweest te zijn, na vele bloedtesten, urine/ontlasting onderzoeken etc hebben ze bij mij inderdaad een PDS gevonden.. Ik heb twee jaar lang, maar 2/3 keer in de week naar school gekunnen, en was iedere keer helemaal gesloopt. Na vele speciale dieëten, en Yakult is het nu bijna weg en komt het met periode's.