Nog meer bokkers met griep?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Nog meer bokkers met griep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 11:12

Pff nou ik ben dus sinds zondag geveld. Ik zou vandaag een begrafenis hebben, dacht dat ik beter was dus zat al klaar om weg te gaan en in één keer krijg ik weer koorts en is het weer helemaal terug.

Wie zit er in hetzelfde schuitje en verveelt zich net zo erg als ik? ;(

_Tara_

Re: Nog meer bokkers met griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:17

Ik heb 't al gehad gelukkig. Maar ik weet hoe naar 't is. Je zit maar wat te hangen in huis omdat je nergens zin in hebt.
Wat mij wel heeft geholpen zijn weerstandspilletjes met echinacea erin.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:18

Jep ik ook, ben sinds vrijdagavond aan het kwakkelen, morgen móet ik beter zijn, dan heb ik het eindgesprek van mijn opleiding :=

Beterschap!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:19

Ik zit in een soort van zelfde schuitje. Heb al bijna 2 jaar de "griep" ;) Nee, even zonder gekheid. Ik ben dus al een langere tijd ziek en het lukt mij ook niet om naar school te gaan op het moment, daarom doe ik een thuisstudie. Maar daar ben je elke dag niet zo gek lang mee bezig, dus ja, ik verveel me ook kapot :P
Laatst bijgewerkt door Kyarahh op 08-01-13 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 11:20

Aaah beterschap tante_trien! ik baal zo erg dat ik niet naar de begrafenis kan.. het wordt een drukke begrafenis dus waarschijnlijk geen zitplaats voor mij, dat had ik gewoon echt niet getrokken. En dan lopen van het rouwcentrum naar het graf..

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:21

Het is zo naar als je niet naar een begrafenis kan :(:)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:22

Hier nog een. Ben sinds donderdag al ziek en een paar dagen hele hoge koorts gehad.
Nu zakt de koorts wat en hou er flinke hoestbuien aan over en een lamlendig gevoel..

Beterschap allemaal!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 11:23

Ja is inderdaad heel naar. Kyarahh voor jou is het helemaal vervelend dan! Ik ben nu uit verveling maar farmville aan het spelen haha. Beterschap iedereen!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:23

Hier ook die hoestbuien idd, die houden me 's nachts echt wakker :=

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:25

Ja en je raakt óok zo uitgeput van dat hoesten :/

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 11:25

Ja ik had dat gisteravond ineens, zo'n kriebel in mn keel. Moeders is nu keelsnoepjes halen haha.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:26

Het gaat vreselijk rond. De één heeft hoge koorts en een snotkop, de ander echte buikgriep. Ik hoor ook regelmatig dat het even iets beter gaat en dan net zo hard weer terugkomt.

Ik mag niet klagen, tot nu toe huppel ik overal vrolijk doorheen (*klopt af*), maar het ligt duidelijk op de loer!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 11:29

Hhaha mooizo rindin! ik ben eerst weken aan het kwakkelen geweest, dan weer een dagje niet lekker en dan was het weer over, dan weer een dag last van mn buik en dat was zo weer over. Nu is het doorgezet.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:31

rindin schreef:
Het gaat vreselijk rond. De één heeft hoge koorts en een snotkop, de ander echte buikgriep. Ik hoor ook regelmatig dat het even iets beter gaat en dan net zo hard weer terugkomt.

Ik mag niet klagen, tot nu toe huppel ik overal vrolijk doorheen (*klopt af*), maar het ligt duidelijk op de loer!

Ik heb van beide een klein beetje, denk ik. 2 dagen op de wc gezeten :D , 's nachts wakker van het hoesten, een avondje koorts gehad, erg moe, maar verder gaat het wel.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:33

tante_trien schreef:
rindin schreef:

Ik heb van beide een klein beetje, denk ik. 2 dagen op de wc gezeten :D , 's nachts wakker van het hoesten, een avondje koorts gehad, erg moe, maar verder gaat het wel.

Onder het motto; "Als je het doet, moet je het goed doen" :D Sterkte!

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:33

Heb het helaas ook te pakken, nu nog redelijk ok dus hoop dat het met een sisser af loopt. Aangestoken door dochterlief die nog steeds plat ligt. Die heeft het echt flink te pakken. Net maar even een pot vitamine C gehaald, een neusspray en keel tabletten.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 11:35

Ah echt veel bokkers ook dus.. nou we hebben in ieder geval een topic nu dus kunnen we lekker tegen elkaar aan zeuren :D

mara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:39

hier nog een bokker die ook geveld door de griep thuis zit..
Liep al een tijdje met een snothoofd en wat hoesten, gewoon wat verkouden, maar kreeg vrijdag een pijn in mn rug en in mn benen! dacht eerst dat het maandelijkse probleem zich aandiende, totdat ik die nacht mega hoestend wakker werd..
De volgende dag was de koorts erook al..
Welkom griep..
Meende me gister wat beter te voelen maar zoals ik me nu voel.. blegh!
Beterschap allemaal!

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:40

Dat is naar dat je niet naar de begrafenis kan...

Ik ben ook al 2 week ziek, denk ik dat het over is komt het gewoon weer terug. Snotverkouden en hang tegen een voorhoofdsholteontsteking aan al een paar dagen en heb ook al de rennerij naar de wc gehad.
Ben er zo klaar mee! Je word er zo futloos en moe van...

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:41

amandananana schreef:
Ah echt veel bokkers ook dus.. nou we hebben in ieder geval een topic nu dus kunnen we lekker tegen elkaar aan zeuren :D

Ook wat ik dacht :D Haha.

In ieder geval heel veel beterschap allemaal!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 11:44

ik zit nu lekker aan de anta flu voor mn keeltje haha. Zijn er mensen die ook farmville aan het spelen zijn die ik kan toevoegen?

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:44

Hier ook 1, vriend kwam woensdagmiddag ziek uit het werk. Hij nu weer aan het werk en nu ben ik getroffen. Maar me vriend is er dus weer redelijk snel bovenop als ik t zo hier lees. Of hij heeft vanavond ineens weer een terugslag..zijn we samen ziek haha

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 11:46

Seleentj schreef:
Hier ook 1, vriend kwam woensdagmiddag ziek uit het werk. Hij nu weer aan het werk en nu ben ik getroffen. Maar me vriend is er dus weer redelijk snel bovenop als ik t zo hier lees. Of hij heeft vanavond ineens weer een terugslag..zijn we samen ziek haha

Oh da's ook zo fijn als je samenwoont, lekker elkaar aansteken. Mijn vriend kwam altijd langs als ik ziek was, doet hij nu ook niet meer aangezien wij altijd tegelijk of na elkaar ziek waren..

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:54

Hier ook sinds vrijdag... Duizelig, misselijk, alles zien draaien, niets kunnen eten, niezen, hoesten, verkouden, keelpijn, schor... Heel gezellig. _O-
Maarja morgen moet ik naar mn opleiding voor een verplichte les.

mara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:09

ik heb alle smaakjes thee al gehad die ik hier in huis heb liggen hahaha!
amandananana ik speel het ook, voeg maar toe :) stuur je ff pb met naam etc oke?