Wie zit er in hetzelfde schuitje en verveelt zich net zo erg als ik?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nee, even zonder gekheid. Ik ben dus al een langere tijd ziek en het lukt mij ook niet om naar school te gaan op het moment, daarom doe ik een thuisstudie. Maar daar ben je elke dag niet zo gek lang mee bezig, dus ja, ik verveel me ook kapot
rindin schreef:Het gaat vreselijk rond. De één heeft hoge koorts en een snotkop, de ander echte buikgriep. Ik hoor ook regelmatig dat het even iets beter gaat en dan net zo hard weer terugkomt.
Ik mag niet klagen, tot nu toe huppel ik overal vrolijk doorheen (*klopt af*), maar het ligt duidelijk op de loer!
, 's nachts wakker van het hoesten, een avondje koorts gehad, erg moe, maar verder gaat het wel. tante_trien schreef:rindin schreef:Het gaat vreselijk rond. De één heeft hoge koorts en een snotkop, de ander echte buikgriep. Ik hoor ook regelmatig dat het even iets beter gaat en dan net zo hard weer terugkomt.
Ik mag niet klagen, tot nu toe huppel ik overal vrolijk doorheen (*klopt af*), maar het ligt duidelijk op de loer!
Ik heb van beide een klein beetje, denk ik. 2 dagen op de wc gezeten, 's nachts wakker van het hoesten, een avondje koorts gehad, erg moe, maar verder gaat het wel.
Sterkte!
Seleentj schreef:Hier ook 1, vriend kwam woensdagmiddag ziek uit het werk. Hij nu weer aan het werk en nu ben ik getroffen. Maar me vriend is er dus weer redelijk snel bovenop als ik t zo hier lees. Of hij heeft vanavond ineens weer een terugslag..zijn we samen ziek haha

stuur je ff pb met naam etc oke?