Een deel bokkers weet wie ik ben, zouden jullie mijn echte naam of die van mijn kinderen en man niet willen gebruiken.
De mensen die ik op facebook,twitter etc heb, willen jullie daar geen opmerkingen of openbaringen maken/zeggen, het is al een onzekere,emotionele,zware etc tijd voor mij en ons als gezin en hier op bokt kan ik mij '' verschuilen'' achter mijn profielnaam en op de andere sites niet
Ik ben al langere tijd medisch aan de kwakkel. Sinds juli 2012 ben ik erg hard achteruit gegaan en ben ik ook maar eens zo verstandig geweest om een bezoekje naar de huisarts te brengen,die op zijn beurt mij weer heeft doorgestuurd naar de neuroloog.
Al mijn klachten leken oa erg veel op die van CTS en Hernia,na 3tal MRI'S verder is er een ''oorzaak'' gevonden.
Iets in mijn hoofd wat de helft van mijn hersenstam verdrukt en groeiende is, het streekziekenhuis vermoed een cyste maar kan dat niet met zekerheid zeggen,goed of kwaadaardig kunnen ze ook niet zeggen,daar dat pas mogelijk is als het verwijderd wordt en het is nog maar de vraag of het verwijderd gaat worden wegens de zeer moeilijke plek. Vandaar dat ik volgende week ( 15 januari) naar het umcg ( naar de neurochirurg) moet.
Door het streekziekenhuis zijn we verkeerd ingelicht en daar zijn we niet ''beter'' van geworden. Ze hebben mij aangeboden om me alvast voor revalidatie therapie en hulp voor oa de huishouding aangeboden maar dat wil ik (momenteel) niet,deels omdat ik nog geen zekerheid heb maar ook omdat ik nog jong ben en omdat ik liever mijn eigen boontjes dop en mezelf in allerlei bochten wring om toch het gewenste resultaat te behalen.
Ik sta er heel verschillend in, aan de ene kant: we hebben helemaal geen zekerheid en weten niet wat het daadwerkelijk is en gewoon verstand op nul en doorgaan want er zijn wel veel ergere dingen, maar aan de andere kant benauwd het mij verschrikkelijk, het zorgt wel voor de uitval (lichamelijk) die ik al geruime tijd heb,ik slaap weinig tot niet.
Kan mijn sport niet uitoefenen wegens de uitval,dat is ook de reden dat ik 1 van mijn paarden te koop heb gezet.
Ik ben val gevaarlijk,ik zie sterretjes/lichtflitsen kortom ik kan mijn eigen lichaam niet vertrouwen en met 4 kinderen ( 7,6,bijna 3 en 1,5) is dat alles behalve een pretje.
Mijn man,ouders en vrienden helpen en steunen mij door dik en dun maar toch voel ik mij er soms alleen in.
Medelijden wil ik niet,ik heb mijn verhaal hier neergezet omdat ik de behoefte heb om mijn verhaal kwijt te kunnen.
Alvast sorry voor het onsamenhangende getyp, ik werd een aantal x onderbroken en dat werkte niet in mijn voordeel.
Heel veel sterkte en ik hoop dat er nog een oplossing gevonden kan worden om het weg te halen of een of andere behandeling die kan helpen.